Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vil du bytte til i5 i 2017?

Startet av Sirka, onsdag 14. mai 2014, klokken 20:38

« forrige - neste »

Sirka

http://www.caranddriver.com/news/2017-bmw-i5-rendered-news

Kommer du til å bytte inn din i3 når storebror kommer? Eller får i5 kanskje en helt annen målgruppe?
- Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen
- i3 fra 05.03.14
- Venter på PS2-levering i juni->juli->august->september->oktober ... :/

i3_X5_116dA

Definitivt ikke ... jeg kjøper en i5 i tilleg ...  8)

LMOR

2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Bmwi3

TM3(Kansellert), BMWi3(solgt) Polestar2. TM3P.

Kjell Leaf

Jeg kunne tenkt meg i5, men om opplysningene i linken stemmer er jeg veldig skuffet.
Opp mot 200 miles eller ca 300 km er for lite til at jeg gidder å bytte min nåværende Leaf.
Min neste elbil skal ha minimum 500 km rekkevidde.
Dessverre ser det ut til at BMW velger å satse på rekkeviddeforlenger i stedet for langtrekkende bil med stor batteripakke. Da er Audi's kommende Q7 der det er nevnt rekkevidde opp mot 600 km mer spennende, men prisen blir nok ganske høy om den kommer med så lang rekkevidde.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Vind

Dette er ikke en spesielt god artikkel, og bygger delvis bare på rykter.  En strukket i3 - om det er det de velger vil ikke se slik ut, det er veldig utypis BMW å designe på den måten, bare se på forskjellen I 3 serie, fra sedan til GT - det er alle forskjellige biler.

Om i5 kommer i nærheten av Tesla S rekkevidde 4 hjulsdrift og tøff design, ja da er jeg med - og du finner diseldyret mitt på Finn.no.  Ta gjerne med en REX for de landene de er interesant i (kansje Norge og om myndighetene slipper opp litt for hybrider - noe jeg synes de burde)

Har foresten samlet det jeg har funnet av rykter på wiki sidene, sammen med en mye bedre rendering: http://www.elbil.no/wiki/BMW_i5

BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA