Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Think 2000 til salgs

Startet av PLUTO, tirsdag 25. november 2008, klokken 15:05

« forrige - neste »

PLUTO

Min trogne følgesvenn og store kjøreglede skal selges.

Vi er en familie med barn og Saxoen som er tregere, men mer praksisk med fire seter skal overta for denne.
Det er batteriovervåking (PakTrakr) på bilen og alle batterier er temmelig like gode.
Bilen går ca 8 mil på en lading.
Det er helt nye bremsesko bak og nytt hjullager fremme.
Sommer og vinterhjul på aluminiumsfelger.
Bilen har gått 97000 km og er utvilsomt den kjappeste og morsomste av mine elbiler.
Den er sort og dermed den peneste av de Think'er jeg har hatt.
Kjøpere som bor på Agder får selvsagt gratis vedlikehold :D

Pris: Jeg tenker at batteriene i seg selv er verdt ca 60.000 på bruktmarkedet og bilen ca 20.000. Prisen er dermed satt til 78000kr, men jeg tar imot bud.

Send melding eller mail om du er interessert i bilder og mer info
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

PLUTO

#1
her er noen bilder
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

PLUTO

Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

PLUTO

Bilen er nå solgt og vil trafikkere Oslo fremover.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA