Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Askebeger til Puegeot Ion

Startet av coolhand, tirsdag 06. mai 2014, klokken 14:52

« forrige - neste »

coolhand

Jeg har nettopp kjøpt en Peugoet Ion 2011-modell. Bilen er helt OK, utmerket til småkjøring i bytrafikk.

Det den mangler er gummimatter (som jeg nå ha bestilt) og et askebeger.... finnes det ikke et askebeger med lokk til disse bilene? Ikke at jeg røyker, men det er jo OK å kunne lukke lokket når en kaster epleskrotten eller tyggegummien...

Kanskje Franskmennene spiser HELE eplet..
Peugeot Ion 2011

jkirkebo

Sitat fra: coolhand på tirsdag 06. mai 2014, klokken 14:52
Jeg har nettopp kjøpt en Peugoet Ion 2011-modell. Bilen er helt OK, utmerket til småkjøring i bytrafikk.

Det den mangler er gummimatter (som jeg nå ha bestilt) og et askebeger.... finnes det ikke et askebeger med lokk til disse bilene? Ikke at jeg røyker, men det er jo OK å kunne lukke lokket når en kaster epleskrotten eller tyggegummien...

Kanskje Franskmennene spiser HELE eplet..

Jeg spiser ihvertfall hele eplet, halvspiste epler har jeg bare bak på mobilen ;)
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

breitling

Jeg bruker (til mynter ol.) et flyttbart askebeger. Renault biler har det.
Oslo
2012 Peugeot iON - solgt
2016 MB B-250e Edition - solgt
2021 VW id.3 1.st Pro Performance "Eldina3"

coolhand

Peugeot Ion 2011

coolhand

Ah, glem det. Fant det nå. Ebay+portable ashtray+reanault.....

;D
Peugeot Ion 2011

breitling

Oslo
2012 Peugeot iON - solgt
2016 MB B-250e Edition - solgt
2021 VW id.3 1.st Pro Performance "Eldina3"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA