Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Felles elbil tur.

Startet av Car-El, torsdag 01. mai 2014, klokken 15:30

« forrige - neste »

rødleaf

SitatVil nok tro at man må bli litt mer kreativ med å få formidlet informasjon, om man vil forene elbileiere i Troms. Vet at enkelte forhandlere har sagt seg villige til å formidle inforasjon videre til sine elbilkunder. De har nok mere komplette epostlister enn elbilforeningen.

Takk for innspillet ditt! Skal ta det videre til styret i Troms Elbilforening!

Alle kan gjerne med å formidle tips der man bor, evt. kunne vi få laget en plakat å henge opp, er det en ide? Dersom byene Troms skal komme på lik linje med andre byer lenger sør når det gjelder å forbedre klima med eksos fra fossile biler, så tror jeg det er viktig at vi samler oss.

stiberger

Enig!
La til et tips  i den nye tråden du oprettet.
Rød Leaf (EL 16xxx) solgt
Grå 85D i Tromsøområdet (EL 43xxx)

Simen1

Jeg vil bare etterlyse flere felles elbil-turer i Troms.

For ordens skyld så boikotter jeg facebook så jeg kommer ikke til å sjekke facebook-siden deres. Info må komme ut på andre måter. Gjerne her. Forslaget om elbilmarkering a la motorsyklens dag høres veldig bra ut. Elbilens dag.
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA