Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken type hurtiglader er dette, og kan jeg bruke den på Tesla?

Startet av sisc1337, onsdag 09. april 2014, klokken 00:40

« forrige - neste »

sisc1337

Mulighet for noe adapter eller liknende til denne hurtigladeren?

Legger ved bilder:
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

pagal

@sisc1337

Det er en CHAdeMO lader.
Adapter kommer i sommer,Pris 6.300.- +Mva
Early CHAdeMO adapter Jæren

sisc1337

Sitat fra: pagal på onsdag 09. april 2014, klokken 00:46
@sisc1337

Det er en CHAdeMO lader.
Adapter kommer i sommer,Pris 6.300.- +Mva

Takk for svar! Det var det jeg hadde mistanke om, men fant ingen plass der det stod "CHAdeMO" på. Hørtes ut som en litt stiv pris for adapter da:(
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Car-El

Vil si at det er bortkastet å investere i et slikt adapter. Tesla sine hurtigladere bygges ut ganske bra no og ellers så kan TMS lades med mange andre alternativer.

Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

pagal

CHAdeMO adapter er nyttig dersom du trenger å lade hurtig utenom Tesla's nettverk.
Andre alternativ gir max 22kW.Det medfører 2 til 3 timers lade tid. Ganske lenge når du er på tur eg. i Europa

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0001/5660/products/CHAdeMO_Adapter_InContext_v02_1024x1024.jpeg?v=1394658681
Early CHAdeMO adapter Jæren

Muffinman

Adapteret var vel lansert i den forstand at det lå ute som tilvalg ved bestilling en periode. Det er nå fjernet så vidt jeg vet. Rykter sier at et slik adapter er ulovlig i Norge. Hva dette ender med vet jeg ikke. Men jeg holder ikke pusten.

pagal

Early CHAdeMO adapter Jæren

cra

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

pagal

Sammen m bilen, men Tesla shop opererer m venteliste for dem som bestiller nå
Early CHAdeMO adapter Jæren

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA