Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladestasjoner utsatt for tyveri

Startet av Sense, onsdag 09. april 2014, klokken 00:32

« forrige - neste »

Sense

Ladestasjonene som står ved festningen i Oslo gir mange elbilister strøm, men de burde også gitt dem noe mer. Nemlig grunn til uro.

Jeg var tidlig ute for et møte i nærheten, og ventet i bilen. Mens jeg stod der i ca 40 min, observerte jeg 9-10 forskjellige individer som kikket inn i bilene for å se om det befant seg noe av verdi der.
Åpenbart er dette et sted for Oslo underverden, også på dagtid.

Har også en bekjent som parkerte på samme sted og fikk knertet vindu sitt og frastjålet DVD-spillere fra baksetet.

Oppfordringen til deg som elbilist er : Må du stå der, rydd bilen klinisk for verdisaker.
Oppfordring til politiet : Sett opp kameraer og la patruljene dra innom oftere. På de 40 minuttene jeg stod der, kom det ikke en eneste uniformert politibil forbi. Det er for dårlig i et så belastet området.


elektrolux

Her burde politiet vært proaktive og satt ut spanere som kunne huket inn de mest aktive forbryterene.

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Brødbilsjåfør

Hva er vitsen med det da? Politiet i Norge slipper de da ut me engang uansett....
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

timingbeltkiller

Sitat fra: Brødbilsjåfør på onsdag 09. april 2014, klokken 06:25
Hva er vitsen med det da? Politiet i Norge slipper de da ut me engang uansett....
Å fakke kjeltringer fører med seg utgifter til straffesak og fengsel.
Å fakke hverdagsbilister fører med seg bøteinntekter.

Klart hva som er prioritert.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

Batteritralla

Sitat fra: timingbeltkiller på onsdag 09. april 2014, klokken 16:34
Sitat fra: Brødbilsjåfør på onsdag 09. april 2014, klokken 06:25
Hva er vitsen med det da? Politiet i Norge slipper de da ut me engang uansett....
Å fakke kjeltringer fører med seg utgifter til straffesak og fengsel.
Å fakke hverdagsbilister fører med seg bøteinntekter.

Klart hva som er prioritert.

Dagens  ;D
Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA