Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"Alle bilavgifter vil øke kraftig for å dekke statens tap fra el-bilene"

Startet av Klykken, tirsdag 01. april 2014, klokken 09:18

« forrige - neste »

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Focus

Stavanger
Buddy 2006 solgt
I-MIEV 2011 solgt
Ford Focus 2013 solgt
Zoe 2019

Lanber

Og uten en eneste kilde :-) Lot meg ikke lure 1mm, men så var radaren allerede aktivert etter å ha gått på www.elbil.no sin aprilspøk, tok meg 2 avsnitt før jeg catcha den.

PLD

emil

Det største problemet blir at folk ikke skjønner at det bare er en aprilspøk, og tror vi må bruke mange måneder på å forsvare og forklare det for de som er i samme kategori som Spetalen.

TorC

Den fra bilnorge var jo faktisk ganske bra da. Jeg formelig så for meg alle de halvrabiate elbil-haterne bli sintere og sintere jo lenger man leste... Og ved at den ikke kan kommenteres tipper jeg mange har "delt" den via Facebook. Haha.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA