FW 5.9

Startet av Veggen, mandag 24. mars 2014, klokken 12:22

« forrige - neste »

Li-Ion

Sitat fra: laumb på mandag 07. april 2014, klokken 17:36
Har fått 5.9 (prelasta på SC).
Fikk varsel om ny update i stad.

Fikk det etter jobb, så betyr i hvert fall at de sender ut på dagtid og ikke bare om natten. ;)
Samme her. Gikk ut i garasjen etter jeg så din post - og der lå det en ny versjon å venta.
Installerer nå...
Teslaeier siden 2013 :)

christian1986

Muffinman

Dere får flere og jeg får ingen...?

Røtent. Jeg vil ha tilbake low  >:(

OleT

Melding om ny versjon kom på vei hjem fra jobb i dag. Får se i morgen tidlig hva jeg har fått. :)
Rød Model S, 85kWh, "Red Dwarf"
Blå e-UP, "Blue Giant"

fonberg

Jeg fikk også melding om oppdatering tidligere i dag, startet den i 17-tida og ser nå på VT at bilen har gjenopptatt lading. Det lover godt.
18 i3 FC | 17 S90D | 12 Leaf | 00 Porsche 911 C2

Li-Ion

Da er oppdateringen fullført, og det ser ut til at det er 1.51.94 versjonen som er sendt ut til oss som fikk .88 tidligere...
Teslaeier siden 2013 :)

olesb

Fikk akkurat 1.51.94 via 3G. Har ikke  hatt noen ladeproblemer tidligere og har ikke kontaktet Tesla for å få oppdateringen.
S85 januar 2014. Solgt februar 2015.
S85D juni 2015. Solgt 2019
Model 3 LR 2021 - nov 2020

Brede

Ser ut til at 5.9 er klar her også, oppdaterer bilen nå.  :)
Tålmodigheten strakk til denne gangen også.

Zneip

1.51.94 her også - har hatt .88 i en uke. Ingen ladeproblemer, men bruker Saltoboks også da....
Nord Trøndelag | X90D

VigdisA

Fikk første 5.9 oppgraderingsmelding i sted. (Er på 5.88 xxx enda) Tydelig at de har villet stabilisere 5.9 før de rullet ut til flere. Helt greit for meg i grunnen, men nå blir det spennende å teste ut rdio etterpå.
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Dix Hallpike

Ser ut til at update går ut til alle og enhver nå. Fikk akkurat melding om update jeg også. Over 3G, ingen kontakt, ingen problemer meldt.
X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

Cirion

Sitat fra: Dix Hallpike på mandag 07. april 2014, klokken 19:25
Ser ut til at update går ut til alle og enhver nå. Fikk akkurat melding om update jeg også. Over 3G, ingen kontakt, ingen problemer meldt.
Nei, ikke hos meg enda :(
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

jenswer

Jeg får bare 26A som default på landingen. Må manuelt stille til 32 etter tilkobling. Har lasket saltoboks. Noen som har løsning på dette? Det samme skjedde andre gang jeg koblet til.

Bjørn

Da er 5.9 inst.
Målte høyde på et hjul på alle nivåene, før og etter. Bilen sto på samme flekken.

Very high ble 5mm Høyere!
High ble 7mm høyere.
Normal er samme som før
Low er... (trommehvirvel) 5mm høyere

Bilen er da ca 5mm høyre på alle nivåer unntatt normal.. vel vel.. det dem tok på senkingen fikk vi igjen på hevingen.. :)

Muffinman

Da er pakka inne her også. Merker ingen problemer så langt, men ladestrømmen var hadde justert seg ned til 5A hjemme.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA