Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

FW 5.9

Startet av Veggen, mandag 24. mars 2014, klokken 12:22

« forrige - neste »

Sjøhyene

Sitat fra: Jimpec på fredag 04. april 2014, klokken 13:52


Har 5.9 glemt å begrense amperen kanskje? Altså at den har glemt hvor du er og hva strømstyrken skal være?

Tror ikke det. Så vidt jeg kunne se via visibletesla som jeg hadde gående i bakgrunnen på jobb-pc begrenset den seg fint til 13A akkurat som før.
Så ja, er jo kun antall ampere sikringen bryr seg om så vanskelig å se at det kan være noe annet enn tilfeldig.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

sisc1337

Fikk oppdateringen i morges. Herlig med bakkestart hjelpen!:D Rdio ser også ut til å fungere bra med stemmegjennkjenning
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Freddan

Snakket med Servicetelefonen i går angående front parksensor i revers. Det er registrert som et ønske hos teknisk.  Jeg spurte om når 5.9 kommer. Hun sa den kommer til alle "VELDIG snart nå". Hun la trykk på veldig. Jeg spurte hva veldig snart betyr. Det visste hun ikke. Jeg spurte videre om veldig snart betyr en uke eller et halvt år, og da svarte hun "i alle fall innen 2 mnd."
P85, Brunt skinn, Panorama, Perf int, Tech, Parkass, Vinterpakke, Lydstudio, Luftfj, Lyspakke, Alarm, Hattehylle. Best okt 2013, levering Mars 2014.

Royce1981

Da installerer 5.9.9 (duggfrisk versjon tydeligvis).

Lastet inn på Skøyen under montering av titanskjoldene i dag. :-)

jkirkebo

Sitat fra: Royce1981 på fredag 04. april 2014, klokken 18:53
Da installerer 5.9.9 (duggfrisk versjon tydeligvis).

Lastet inn på Skøyen under montering av titanskjoldene i dag. :-)

5.9.9?

Da begynner det å bli vanskelig for Tesla å slippe så mange flere 5.x varianter ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

petersv

Sitat fra: jkirkebo på fredag 04. april 2014, klokken 19:34
Sitat fra: Royce1981 på fredag 04. april 2014, klokken 18:53
Da installerer 5.9.9 (duggfrisk versjon tydeligvis).

Lastet inn på Skøyen under montering av titanskjoldene i dag. :-)

5.9.9?

Da begynner det å bli vanskelig for Tesla å slippe så mange flere 5.x varianter ;)

Neida. 5.9.91, 5.9.92 osv. ;)

Inv

Startet upgraden for ca 30 minutter siden. Er det normalt at skjermen blir helt sort. Har på den features som lar lysene stå på frem til bilen låses. Men er det normal at lysene står på mens bilen oppgraderes? Er litt bekymret for 12v batteriet ettersom jeg ikke hadde sykt go 3g deknining for upgraden. Bilen står forøvrig ikke plugget i lading.

Royce1981

5.9.9 som jeg skrev, er ikke riktig.

Jeg var også bekymret da alt i bilen forholdt seg helt sort i en god time, men nå fungerer alt.

Ny versjon er: V5.9 (1.51.94)


Kimpala

Og hvis du trykker på taket på nøkkelen nå?
X
3

jkirkebo

Sitat fra: Kimpala på fredag 04. april 2014, klokken 20:34
Og hvis du trykker på taket på nøkkelen nå?

Da aktiverer du katapultsetet på passasjersiden.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Muffinman

Praktisk når fruen maser om å få sitte bak rattet  ;D

teslaz

Sitat fra: Muffinman på fredag 04. april 2014, klokken 21:27
Praktisk når fruen maser om å få sitte bak rattet  ;D
Dette er det beste jeg har lest på en stund her på forumet
  ;D
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

eclipse


Sitat fra: Inv på fredag 04. april 2014, klokken 19:53
Startet upgraden for ca 30 minutter siden. Er det normalt at skjermen blir helt sort. Har på den features som lar lysene stå på frem til bilen låses. Men er det normal at lysene står på mens bilen oppgraderes? Er litt bekymret for 12v batteriet ettersom jeg ikke hadde sykt go 3g deknining for upgraden. Bilen står forøvrig ikke plugget i lading.

Du trenger ikke bekymre deg for 3G dekningen under oppgraderingen. All nedlasting er ferdig før oppgraderingen starter. Og bilen går helt i svart når det skjer, no worries så lenge du forlater bilen og holder fingrene unna.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Havebigfun

For de med vedvarende ladeproblemer er det en lykkens dag idag!!
v5.9 (1.51.94) ser ut til å løse alle ladeproblemene. Denne versjonen er spesialdesignet  for IT lading har jeg fått sagt. Hos meg kan jeg for første gang stoppe- og starte lading med app- og det er ingen 12V-problem etter at bilen var tilkoblet UMC selv om den var ferdigladet fra igår.

Quattro

Sitat fra: Havebigfun på lørdag 05. april 2014, klokken 07:54
For de med vedvarende ladeproblemer er det en lykkens dag idag!!
v5.9 (1.51.94) ser ut til å løse alle ladeproblemene. Denne versjonen er spesialdesignet  for IT lading har jeg fått sagt. Hos meg kan jeg for første gang stoppe- og starte lading med app- og det er ingen 12V-problem etter at bilen var tilkoblet UMC selv om den var ferdigladet fra igår.

Jau, jeg har 5.9 og får 12v problemer hvis lading ferdig før jeg er i bilen. Ikke alltid jeg kan restarte lading fra appen heller.....
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA