Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Full fres i Kongsberg i morgen

Startet av Lunde, lørdag 10. mai 2014, klokken 21:22

« forrige - neste »

Lunde

Om det finnes noen lokale helter bør lufte sine elbiler i morgen. Jeg stiller som vanlig og det ville vært stas med konkuranse i klassen elbil :-) http://autoslalom.no/wp/?p=1283
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

Amper

i3 kommer til å kunne kjøre i ringer rundt deg...  :o  regelverket i AS er slik at det mye relativt skarpe svinger og relativ lav hastighet som resultat... selv om du har mye krefter tilgjenglig hele veien så er i3 ca. 900 kg lettere og smallere.. men moro lell..

hilsen gammel as-kjører..   
P85D :o)

Lunde

Sitat fra: Amper på lørdag 10. mai 2014, klokken 21:30
i3 kommer til å kunne kjøre i ringer rundt deg...  :o  regelverket i AS er slik at det mye relativt skarpe svinger og relativ lav hastighet som resultat... selv om du har mye krefter tilgjenglig hele veien så er i3 ca. 900 kg lettere og smallere.. men moro lell..

hilsen gammel as-kjører..   

Høres spennende ut, ta en tur da vel ;-)
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

Lunde

#3
Sitat fra: Amper på lørdag 10. mai 2014, klokken 21:30
i3 kommer til å kunne kjøre i ringer rundt deg...  :o  regelverket i AS er slik at det mye relativt skarpe svinger og relativ lav hastighet som resultat... selv om du har mye krefter tilgjenglig hele veien så er i3 ca. 900 kg lettere og smallere.. men moro lell..

hilsen gammel as-kjører..   

By the way Jeg kjører THINK . I disse konkurransene stiller det veldig mange forskjellige biler. Derfor blir det oftest en kamp mot egne tider på hver av rundene eller mellom de som stiller med like kjøretøy. Det er utrolig mye å lære på Autoslalom. Banekjøring i miniatyr der effektiv brems og sporvalg er kritisk. De sliter litt med lademuligheter der, men dere som har Tesla tar den på strak arm. Kommer tur retur Nittedal Kongsberg selv OM jeg purkekjører, men det blir litt kjedelig. Jeg får strøm på huset der nede så jeg bør klare å kjøre for fullt.

Hadde vært kjempemorro om det kom mange TMS . De har pokalene klare for elbilklassen å da synes jeg det er litt kipt om de må makuleres :-)
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

Amper

P85D :o)

Lunde

Det var synd. Det stilte biler i alle klasser foruten bobil og SUV (av en eller annen grunn? ;-)  Banen er i kategori "rask" til Autoslalom å være. Dvs en liten bil som min med beskjeden effekt kan slite mot så mangt, men som vanlig kom jeg ikke sist og fikk en grei tid og to besterunder som skilte 0,14sekunder i tid. 1290m og 1min 44,4 sek ca.

Neste runde går i Lillehammer på Birkebeiner stadioen 29 mai . Det er jo ikke så langt unna superchargeren og bør ikke være utilgjengelig for noen.
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA