Jeg hadde muligens droppet panotak, muligens ikke. Jeg liker å bruke det, men i særlig mer fart enn 50 kmh bruker jeg å lukke det. Har ikke prøvd uten, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag
Performance har jeg ikke, og vurderte det egentlig ikke heller; til det var spriket mellom kurvene for kost/nytte for stort
Luftfjæring har jeg bruk for en del; har tatt nedi et par plasser, men har nå lært meg sånn ca når det er lurt å "heve seg over problemet".

Har lydpakken, men den ble bestilt før prisøkning. Som andre har nevnt kan man oppgradere ganske mye utenom for 15k, så det hadde nok blitt vurdert.
Barneseter har jeg helelr ikke behov for; mine unger er alt for store. Det er mer et spørsmål om jeg trenger en femseter til, etterhvert som de skal begynne å låne bil. (Glad jeg ikke har solgt Think'en enda!)

Lyspakke, ekstra sensorer mm har jeg skippet, og etter prisoppgangen er de enda mer uaktuelle. Kosta på meg hattehylla (som nå er inkludet i prisen). Techpakka ville jeg ikke vært foruten.
Har ikke dobbeltlader, og har så langt ikke hatt behov/mulighet til å kunne bruke slikt. Får se om jeg kommer til å angre på sikt. Kommer det ChaDemo-adapter ser jeg på det som et greit alternativ, da det visstnok skal komme en haug med ChaDemo-ladere på denne kanten av landet.