Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Venstre speil legger seg ikke alltid inn

Startet av frekri, mandag 17. mars 2014, klokken 22:54

« forrige - neste »

frekri

Jeg var på Vulkan i går og så at både min og en annen Tesla ikke la inn venstre speil. Jeg har sett dette en gang tidligere på min bil. Høyre legger seg alltid inn.
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

Cowboystrekk

Kanskje bilen forsøker å komme med et politisk standpunkt? ;) Min bil legger aldri inn speilene, dvs jeg kan gjøre det selv, hehe. En kvikk tur innom Tesla fikser nok saken, med mindre det har kommet is etc som blokkerer og skaper problemene, siden det er på venstre siden er det en viss sannsynlighet for det siden venstresiden utsettes for mer vann, snø etc under kjøring. Sjekka det?
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Bjoris

Kan det være en funksjon som gjør at du kan legge inn ett og ett speil?

mgarm

Har opplevd det en gang da jeg satt i passasjer setet og ingen fører.

Gressvikingen

Har opplevd det samme.

Ut med speilet og prøve en gang til - så gikk begge inn.
P85D"+"

El-Ing

Sitat fra: Gressvikingen på tirsdag 18. mars 2014, klokken 13:04
Har opplevd det samme.

Ut med speilet og prøve en gang til - så gikk begge inn.

Har opplevd det motsatte, det venstre gikk ikke ut, merket det på full fart ut på motorveien fra en bensin(!)-stasjon. To trykk på knappen så var det ute igjen, men likevel litt buggy.
Grå S85 mottatt 28.2.

frekri

Jeg lurte litt på om det er software bug. Fungerer hvis jeg trykker på knappen. Evt. en ledning som er litt løs... Tesla skal se på det om litt.

I dag opplevde jeg det samme når jeg åpnet bagasjerommet. Den gikk ikke opp. Men fungerte når jeg prøvde igjen.
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

Teslanewbie

Samme problem her, venstre speil må hjelpes in og ut for hånd.. Motoren henger ..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

frekri

Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA