Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

MyTesla - opplevere mange sen/ikke oppdatering?

Startet av Bjoris, mandag 17. mars 2014, klokken 09:32

« forrige - neste »

Bjoris

#15
Så endelig kom "Tesla-fabrikken bygger din Model S" ;D 14 dg etter at den angivelig er ferdig produsert!!!

mecanica vergara

Sitat fra: bjoris på søndag 23. mars 2014, klokken 19:23
Så endelig kom "Tesla-fabrikken bygger din Model S" ;D 14 dg etter at den angivelig er ferdig produsert!!!
Det var på tide når du bekreftet i september. Du ar sikkert svart tildigere, men har du hatt et ønske om å utsette leveringen din i forhold til hva som var mulig? 
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Bjoris


Marius84

Ikveld kom" din model s blir klargjort for henting / levering" .
Vil det si den har ankommet norge eller Trondheim? Eller er den oppdateringen like "tilfeldig" som de andre?

Blir litt stresset :)

leverings vinduet som jeg fikk fra ds fredag var "2 første ukene i mai".
Ingen faktura og et vidt leverings vindu. Bor 70 mil fra Trondheim så må planlegges litt.

Kommer den oppdateringen i mytesla vanligvis lenge før levering?

Bjoris

Jeg fikk denne statusen nå 1 uke før bilen skal leveres og lenge etter at jeg fikk faktura... Dette systemet gir ingen fornuftig info, iallefall ikke noe en kan stole på så det hjelper dem lite, vi får håpe det blir bedre i fremtiden, må jo bli veldig mange "unødvendige" henvendelser av det...

TRM

Sitat fra: bjoris på torsdag 01. mai 2014, klokken 23:41
Jeg fikk denne statusen nå 1 uke før bilen skal leveres og lenge etter at jeg fikk faktura... Dette systemet gir ingen fornuftig info, iallefall ikke noe en kan stole på så det hjelper dem lite, vi får håpe det blir bedre i fremtiden, må jo bli veldig mange "unødvendige" henvendelser av det...
Hos meg står det fortsatt "Beregnet levering: April"... Fått mail fra DS om antatt utlevering i månedskiftet mai/ juni.

Logistikk og kundeinformasjon er noe Tesla bør skjerpe seg på!
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

afitch80

Snakket med en hos Tesla i går angående blant annet MyTesla. Personen innrømte at siden ikke var optimal, men at der vil komme en oppdatering av MyTesla om ikke lenge.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA