Tesla i utenlandske medier

Startet av BMW850, fredag 14. mars 2014, klokken 20:09

« forrige - neste »

Øyvind.h

Full heksejakt for en beklagelig tweet ser jeg ikke poenget med mtp hvor mye bra han utretter, men det er helt på sin plass med en beklagelse fra Musk her.

Høyt press og tempo unnskylder ikke slike smålige kommentarer. Selv om det skulle stemme er det ikke rett sted å trekke inn i diskusjon rundt en redningsaksjon.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

arthur

Sitat fra: Ellemelle på søndag 15. juli 2018, klokken 21:23
Etter å sett videoen med denne karen, så må jeg si at pedo-tanken slo meg også.

Så du er i stand til å vurdere folks seksuelle legning, drømmer, fantasier og eventuelle avvik ved å se dem på en liten videosnutt? Er vel ikke bare littebittegranne fordømmende her vel?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

creal

Dette er langt over en smålig kommentar. Smålig kommentar er i kategorien "idiot", osv. Anklager om seksuelle overgrep mot barn er mye verre, og utsetter ofte offeret for drapstrusler, vold, osv. Ikke har han greid å trekke det tilbake etter å ha kjølt holdet ned i 2 minutter heller. Egentlig vanskelig å se hvordan et selskap som er så avhengig av tillit, og så avhengig av at folk stoler på dømmekraften til topplederen, kan leve med dette. Ble selv i tvil om bestilling av Tesla nr. 2 nå, som egentlig var avgjort.

o.b.lix

Sitat fra: creal på mandag 16. juli 2018, klokken 11:08
Ble selv i tvil om bestilling av Tesla nr. 2 nå, som egentlig var avgjort.

Hmmm, mange grunner som vektlegges her. Du kan i alle fall ikke kjøpe Audi, for der sitter CEO i fengsel...
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Ellemelle

Sitat fra: arthur på mandag 16. juli 2018, klokken 10:59

Så du er i stand til å vurdere folks seksuelle legning, drømmer, fantasier og eventuelle avvik ved å se dem på en liten videosnutt? Er vel ikke bare littebittegranne fordømmende her vel?
Har du sett videoen? Det er jo ikke akkurat en sympatisk kar som vises.

hELgenen

Sitat fra: Ellemelle på mandag 16. juli 2018, klokken 11:55

En kan vri og vende på det som mye en vil - men Elon Musk sin idiot Twitring der en tillegger personer seksuelle legninger er nettopp det - en idiot Twitring.

Trodde han hadde lovt å slutte med slikt tull :
https://www.theguardian.com/technology/2018/jul/15/elon-musk-british-diver-thai-cave-rescue-pedo-twitter

Fortsetter dette ender det vel med at han blir kastet ut.........

JorEl

Når jeg leste hva Musk skrev, tenkte jeg at Musk må ha noe info på denne "pedoen"....
Ellers så har Musk tabbet seg fullstendig ut!
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Øyvind.h

Det er tabbe selv om han skulle være aldri så pedo.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

JorEl

Sitat fra: Øyvind.h på mandag 16. juli 2018, klokken 13:12
Det er tabbe selv om han skulle være aldri så pedo.
En pedo fortjener og få sine handlinger belyst. Så om det er sant, og kan bevises, så synes jeg det er helt greit.
Men om det ikke har rot i virkeligheten, så er Musk en tulling i denne saken.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Øyvind.h

Kan gjerne belyses, men ikke i kontekst av diskusjon rundt en redningsaksjon. Det blir bare feil.
VW ID4 GTX 2023

arthur

Finnes mange usympatiske mennesker jeg har sett på video, og vel så, eksempelvis en viss Donald, men å gå til det skritt å kalle ham pedo ser jeg intet grunnlag for.

Unasett hva Mr. Tesla måtte vite, eller ikke, om denne personen så har han driti seg ut, big time!

Forøvrig har Mr. Tesla nå åppenbart feiga ut og slettet sitt innlegg på Twitter.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

1000kwh

Sitat fra: arthur på mandag 16. juli 2018, klokken 13:54

Finnes mange usympatiske mennesker jeg har sett på video, og vel så, eksempelvis en viss Donald, men å gå til det skritt å kalle ham pedo ser jeg intet grunnlag for.

Unasett hva Mr. Tesla måtte vite, eller ikke, om denne personen så har han driti seg ut, big time!

Forøvrig har Mr. Tesla nå åppenbart feiga ut og slettet sitt innlegg på Twitter.
Du får legge dette til i porteføljen din av argumentasjon mot Tesla ;)

Gordon Retriever

Sitat"He can stick his submarine where it hurts," said Vern Unsworth, 63, a Briton who lives in Thailand.

Merkelig utsagn...
Framstår ikke som noen ønskekandidat som dykkerinstruktør for barn og unge.

Helt bortsett fra dette og Musks tweet bør det i ettertid evalueres om noen har brukt grottedramaet til å tilegne seg en relasjon til de involverte, med økonomisk eller annen personlig vinning som mål

Hodetelefoner

Se litt bakover i uken. Så ser dere flere pedo anklager mot denne mannen.
Men det er litt dumt at Elon slenger det ut.

Tuxedo

Sitat fra: Hodetelefoner på mandag 16. juli 2018, klokken 15:25
Se litt bakover i uken. Så ser dere flere pedo anklager mot denne mannen.
Men det er litt dumt at Elon slenger det ut.
Kilder?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA