Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Rabatt e-Golf

Startet av lnyla, torsdag 27. februar 2014, klokken 12:38

« forrige - neste »

sabia

Jeg fikk 8% på bil og alt utstyr gjennom rabattavtale for ansatte :D Er ansatt i en veldig stor, internasjonal bedrift (>100.000 ansatte)

Holand

8% jobb-rabatt. +et avslag på 6700,- oppå det igjen

Tekberg

Ser ut som om vw er de eneste inne på elbilforum.no som opererer med rabatter for sine biler (er bilene i utgangspunktet overpriset og så er det noen som får og andre ikke?) Ekstrautstyr er også litt tysk-når konkurentene stort sett operer med versjoner med litt utstyr eller fult utstyrte versjoner.....
S85 levert mars 2014 solgt 2017
S60D mars 2017 solgt sept 2017
X75D sept 2017 solgt oktober 2019
X100 oktober 2019 solgt juni 2021
Model 3 juni 2021 solgt des 2023
Model Y september 2022
Polestar Januar 2024
Kia soul november 2018 solgt oktober 2022

Råde

Litt rett har du, men gå inn til de fleste bilforhandlere og du kan ordne litt rabatt. Men, det er litt avhengig av omstendighetene...

Jeg har fått rabatt på tilbud både hos nissan (leaf) og BMW (3-serie) blant andre. Med nye modeller og stor etterspørsel blir det selvfølgelig annerledes. Jeg tipper for eksempel at det skal kunne være mulig å høste litt rabatt hos tesla også etter hvert, hvis det blir lagt på litt avgifter og leveringstiden ikke er så lang osv.
e-Golf | X75D

Alessandro Volta

Jeg kjenner forhandler og har jobbet der. Får 40 000,- i rabat. Veiledende pris er 280 000,- med dette utstyr:
TONEDE VINDUER BAK, FRA B- SØYLEN
SIDEKOL.PUTER BAK
LYS & SIKT PAKKE
PARKERINGSSENSOR FORAN OG BAK
SPEIL UTV.EL.KLAPPBARE RYGGEKAMERA
DYNAUDIO EXCITE SOUNDSYSTEM 400W
VARMEPUMPE
AMBIENTEBELYSNING

Vurderer skinn, men har strengt tatt ikke "bruk" for det..?! Jeg tror komfort setene holder i massevis.

Puffen

Non som har hørt om det gis rabatter med Audi e-tron ?  Eller er prisen på 340 hugget i stein

e-Golfer

@Allesandro Volta:

Hører flere som amgrer på at de ikke har valgt skinnsetene. Ja, de kan bli varme om sommeren, og kalde på vinteren, men sportssetene er mye bedre å sitte i, ser bedre ut og er langt enklere å holde rene.
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Alessandro Volta

Sitat fra: e-Golfer på søndag 14. september 2014, klokken 19:55
@Allesandro Volta:

Hører flere som amgrer på at de ikke har valgt skinnsetene. Ja, de kan bli varme om sommeren, og kalde på vinteren, men sportssetene er mye bedre å sitte i, ser bedre ut og er langt enklere å holde rene.
Takk for tilbakemelding. Jeg er virkelig i tvil og har nok ikke bestemt meg 100% enda ;) Ikke på fargen heller. Bestile Tungsten i dag, men jeg kan godt finne på å endre til Midnight Blue.. I mine øyne en farge som er sykt pen. Angående seter; mitt argument har hele tiden vært at det ikke er jeg som skal bruke bilen i noe særlig grad og personen som skal bryr seg ikke om sånt. Et sete er et sete. Men sportsetene er jo langt fetere seter, det er helt sikkert. Ser bedre ut og er med garanti bedre å sitte i. Men jeg ser for meg at de fort kan bli litt slitte.. det er jo ganske høye sideputer på de.. Noen meninger rundt det?

e-Golfer

Dersom du er flink å sette de inn med Leather Balm høst og vår, så er det jo ikke noen sak å holde setene fine uten at de slites så mye på sidevangene.
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Alessandro Volta

Sitat fra: e-Golfer på mandag 15. september 2014, klokken 16:13
Dersom du er flink å sette de inn med Leather Balm høst og vår, så er det jo ikke noen sak å holde setene fine uten at de slites så mye på sidevangene.
Takk for svar. Sant det. Pleie av skinn er avgjørende for åssen de ser ut etter noen år. Spesielt viktig når bilen er ny! Har god erfaring med Dynamix produktene fra England.. Billig og veldig bra.

torlie

Oryx hvit Perlemutt E-Golf med alt utstyr, vinterhjul og varmepumpe kommer på ca 308k ferdig levert, dvs ca 5% rabatt ved første prisoverslag.

Kan jo alltids prøve å prute, men kommer sikkert ingen vei.

2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA