Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestillingsklar i Tyskland

Startet av hovik, fredag 14. februar 2014, klokken 12:56

« forrige - neste »

Sonus

244.200 eller 252.000 er uansett en grei pris syns jeg.

Mortenbar - kan bilen legges i systemet nå? Og er det kommet prislister til dere forhandlere?


mortenbar

Kan legges inn i morgen kl10 Sonus:) prisliste og teknisk/utstyrs brosjyre  får du oss din forhandler. Eventuelt send meg Mail adressen din så skal jeg sende den til deg

PK

#48
Her er norske brosjyrer med norske priser :)

Anbefaler følgende kontaktperson, grei og rederlig fyr..
Møller Bil Åsane
Arne Sjursæther
Selger VW personbil
Tlf:      +47 24 03 50 06
Mob:  + 47 99 49 20 94
Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

KaiRK

Stort sett imponert over pris og utstyr, men er det virkelig ikke oppsjon på større lader?
Larkollen
2012 Leaf Sølv
2014 TMS 85 Brun
2015 Cannondale Tramount 1

Sølve

På amerikanske nettsider er 7,2 kw lader omtalt.  Jeg lurer på om bilene som leveres med hurtiglader også får 7,2 kW lading på Type 2 ladere.  I så fall gjelder dette alle de norsk importerte som alle får hurtiglader.
Bergen

mihkku


jkirkebo

Sitat fra: KaiRK på mandag 24. februar 2014, klokken 18:15
Stort sett imponert over pris og utstyr, men er det virkelig ikke oppsjon på større lader?

Tenk så kjekt det hadde vært med en 22kW AC lader som opsjon, nå som slike ladestolper popper opp overalt...

Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Kommer til å slå an med dette utstyret og denne prisen ;) Tipper dette blir elbilslageren i år hvis VW klarer å skaffe nok biler.

Rio

Det virker veldig bra.

Jeg har prøvekjørt Golf 6 versjonen i 2012, og den var meget god.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Sonus

Blir vel en bestilling for oss i morgen :)

Har også kontaktet Volkswagen Racing i UK for å se på muligheten for å få lagd senkesett :D Utfordringen er at bakaksellasten er høyere enn på noen annen Golf7.

jkirkebo

Sitat fra: Finnøy på mandag 24. februar 2014, klokken 20:00
Kommer til å slå an med dette utstyret og denne prisen ;) Tipper dette blir elbilslageren i år hvis VW klarer å skaffe nok biler.

Tenk så stor markedsandel de ville tatt om de tilbød hengerfeste og god hengervekt (minst 1000kg)...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

asbkar

Sitat fra: jkirkebo på mandag 24. februar 2014, klokken 20:20
Tenk så stor markedsandel de ville tatt om de tilbød hengerfeste og god hengervekt (minst 1000kg)...
Med mulighet for å trekke normal skrothenger kan det hende jeg må revurdere plassen i model x-køen...
i-Miev fra 2011 til 2019. TM3 fra mars 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA