Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Companion - Windows Phone/RT/Pro 8 App

Startet av satheesh.net, onsdag 12. februar 2014, klokken 08:11

« forrige - neste »

vegardbr

Det absolutt beste med Windows Phone er hvor hurtig og sømløst menyene fungerer over tid. Jeg hadde en WP 7.5 i over tre år og den var fortsatt like kjapp den dagen jeg byttet. Byttet vel egentlig bare fordi jeg fikk en ny WP8 billig av en kollega. Mange venner har android, som av en eller annen grunn blir ekstremt tregt over tid...

App utvalget kan en sjeldem gang være en fordel.. Jeg kan nemlig ikke betale for parkering med app hos Trondheim Parkering (som brukes på jobb), det betyr at jeg må bruke Teslaen og kona (med android) får klare seg med VW.
P85 2014 - Trondheim

mr.rs4

Det er 2stk apps som er til Tesla

Tesla Companion
https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/tesla-companion/9wzdncrfj9g5

Info
Tesla Companion is an unofficial app for your Tesla Model S  Get your Tesla Model S status from anywhere, live tiles, notifications, email alerts, schedule charging and climate  Accurate visual car representation, battery charge, range, climate, sunroof, lights, lock, unlock, start/stop charge, GPS location and much more.

Noen som har fått til dette på denne appen?
notifications, email alerts,

-----------------

Tesla Connect
https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/tesla-connect/9wzdncrfj6p3

Info
Veldig lite på web siden, men denne fungere(ikke med notifications, email alerts da)

-----------------

Hadde vært kjekt med notifikasjoner på mobilen, som full ladet(til ønsket nivå), åpne dører / vinduer, batteri nivå o.l. på mobilen, og evt omårde bilen beveger seg inn / ut av, bryter maks fart osv.
Hva må til for å lage noe slik?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

2new

--
Mvh Tony

23.05.14   - S60
Nov. 2017 - S75

satheesh.net

Sitat fra: 2new på lørdag 29. oktober 2016, klokken 10:00
Ingen utvikling lenger?

Beklager, tiden strekker bare ikke til for noen av oss. Dessverre...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA