Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Påkjørt mens TMS var parkert...

Startet av Lokführer, onsdag 29. januar 2014, klokken 19:39

« forrige - neste »

Lokführer

Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

FruTesla

Sitat fra: Lokführer på fredag 31. januar 2014, klokken 21:49
Og der innrømmer han skyld ;-)

Godt å høre at han tok til fornuft!
Ellers hadde vel 10-15 Tesla'r stilt opp på gårdsplassen hans......  ;)
Mercedes E 220 CDI (solgt)
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentet 21. juni 2017
Taycan 4S - hentet ut 15. januar 2021

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

laumb

Herlig!

Må bare få fiksa bilen nå.
Flaut å kjøre sånn på vinteren. Folk kan tro det er du som er den dårlige sjåføren...

D.O

Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Lokführer

Sitat fra: D.O på fredag 31. januar 2014, klokken 22:15
Ikke trekk anmeldelsen !
Han har forsåvidt ikke innrømt skyld, men "siden jobben betaler" kunne han jo alltids skrive skademelding.. Flott holdning.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Lokführer

Sitat fra: laumb på fredag 31. januar 2014, klokken 22:05
Herlig!

Må bare få fiksa bilen nå.
Flaut å kjøre sånn på vinteren. Folk kan tro det er du som er den dårlige sjåføren...
Tragisk. Første gang jeg har vært stolt av å eie en bil, nå gremmes jeg pga skaden :-(
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

ebbrey

#67
Sitat fra: Lokführer på fredag 31. januar 2014, klokken 22:48
Sitat fra: laumb på fredag 31. januar 2014, klokken 22:05
Herlig!

Må bare få fiksa bilen nå.
Flaut å kjøre sånn på vinteren. Folk kan tro det er du som er den dårlige sjåføren...
Tragisk. Første gang jeg har vært stolt av å eie en bil, nå gremmes jeg pga skaden :-(

:( ser den..

Jeg hadde aldri parkert på jobben med merker i bilen. hverfall ikke enda.. hadde hørt det i månedsvis.
Hadde bare satt fra meg bilen på drammen karosseri og bedt på mine knær om fortgang :P

Hvertfall en trøst at du slipper åpne lommeboka for dette da.. Er nok ikke billig slike skader. Begynner å bli noen nå, vet det er likt for alle biler. Men har vært innom oppretteren og sett en del. Og alltid fronten. Slik som bildet Maartensommer la ut på den andre tråden av en frontskadet. Lurer på om forsikringene har steget i pris siden lanseringen?
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Bjørn


Cowboystrekk

Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

frosken


Sitat fra: ebbrey på fredag 31. januar 2014, klokken 22:52
Lurer på om forsikringene har steget i pris siden lanseringen?
Tilbudene jeg har fått i vinter før og etter nyttår har vært utelukkende økende.

Enten så har folk begynt å skade bilene sine en del eller så har selskapene oppdaget at det er en heftig sportsbil innenfor rekkevidde for den gemene hop :)

ebbrey

Sitat fra: frosken på lørdag 01. februar 2014, klokken 00:51

Sitat fra: ebbrey på fredag 31. januar 2014, klokken 22:52
Lurer på om forsikringene har steget i pris siden lanseringen?
Tilbudene jeg har fått i vinter før og etter nyttår har vært utelukkende økende.

Enten så har folk begynt å skade bilene sine en del eller så har selskapene oppdaget at det er en heftig sportsbil innenfor rekkevidde for den gemene hop :)

Heh, ja ser for meg dette.
De er vel også ugunstig å ha samme postnummer som andre MS eiere som bulker og bruker forsikringen ofte :P
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Tai

Sitat fra: Lokführer på fredag 31. januar 2014, klokken 22:48
Tragisk. Første gang jeg har vært stolt av å eie en bil, nå gremmes jeg pga skaden :-(

Nå synes jeg ikke du skal deppe over skaden, det var jo like før du måtte fikse den selv. Ikke var det en alvorlig struktirell skade heller så resultatet kommer til å bli helt flott.

Vær glad og lykkelig over at det ordnet seg. Litt stolt og siden dektektivarbeidet ditt betalte seg.  ;)

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Lokführer

Sitat fra: Tai på lørdag 01. februar 2014, klokken 01:22
Sitat fra: Lokführer på fredag 31. januar 2014, klokken 22:48
Tragisk. Første gang jeg har vært stolt av å eie en bil, nå gremmes jeg pga skaden :-(

Nå synes jeg ikke du skal deppe over skaden, det var jo like før du måtte fikse den selv. Ikke var det en alvorlig struktirell skade heller så resultatet kommer til å bli helt flott.

Vær glad og lykkelig over at det ordnet seg. Litt stolt og siden dektektivarbeidet ditt betalte seg.  ;)

Tai
Jeg depper ikke nå lenger, men det er jo ikke noe artig å kjøre rundt med en bulka nybil. Jeg faktisk veldig lettet over at jeg slipper å betale dette selv, slipper egenandel og bonustap. Nå må jeg da ha brukt opp bulkekvoten for flere år!
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

LED

Håper du troppet opp på døra hans og ikke bare sendte en sms. Du fikk nok pulsen hans opp noe, men du mister du de synlige tegnene på skyld pluss at du gir han mye mer spillerom. Slike ting tar man alltid face to face. Ingen unntak. Det blir nok dashcam på meg også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA