Hvordan få full guffe på varmen via app?

Startet av Milzit, mandag 27. januar 2014, klokken 17:14

« forrige - neste »

Milzit

Selv om jeg setter bilen via appen på HI så blåser det ikke så mye. Når jeg trykker på "Front" knappen så blåser den mye mer...
Er det ikke mulig å gjøre det samme via appen?

D.O

Husk at hvis bilen står i range mode, så får du ikke full guffe via app.
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Signature #280

Husk at "viftehastigheten" må stå på auto for å full effekt.. Jeg opplevde at den ikke skifter til auto om den ikke stod på det fra før, men mulig det er endret med en av de nye oppdateringene..

Milzit

Sitat fra: D.O på mandag 27. januar 2014, klokken 17:16
Husk at hvis bilen står i range mode, så får du ikke full guffe via app.
Takk. Jeg har kjørt med range mode på uten å vite det. Ble mer fart nå og nå er det ikke dugg på sidevinduet.

Fikk battery is heating for første gang også..skjønner ikke helt vitsen med lyd og denne advarselen.. Men ser jo dette på streken uansett

D.O

Husk også at hvis du setter spjeldene helt mot vinduet så stenges de. Stopp når du merker de blir litt tyngre å skyve, da er de i ende possisjon og blåser på siderutene som de skal. Gjelder også de i midten bak.
Der er også ett triks for å få full hastighet på vifta når du kjører i range mode. Start med denne av, sett vifta på 11 (eller ønsket hastighet) og sett så bilen i range mode. Da opprettholdes vifte hastigheten  :) men effekten på varmeelementet faller til range nivå. Men dette fungerer kun til du justerer på nytt, da får den maks 7 igjen.
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Djur1

En annen ting med varmen, hvordan får en sync på varmen mellom sone 1 og 2 igjen? Hadde dette i starten...
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Muffinman

Trykk temp opp eller ned, og vær lynrask å trykke på sync før den forsvinner...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA