Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjærringa er drittlei tesla praten..

Startet av dotten, tirsdag 31. desember 2013, klokken 12:38

« forrige - neste »

dotten

Og jeg fant løsningen på problemet, "ring en venn", snakker daglig om tesla med en venn av meg, og det fungerer.

Er nok redd at samboeren hadde flyttet om jeg fortsatte.. Andre som er like bitt som meg? :)
S85

P85D fra mars 2015

Oreo

Hu var lei allerede sommeren for 1,5 år siden.
Tror hu er fornøyd nå da, kjørende rundt i en TMS.
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

OddB

Pass på så du ikke blir venneløs ;-) Det tryggeste er vel å "lufte seg" her inne tenker jeg:-) ?
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

tony@lunatech.no

Kona satser på at det blir stille fra meg om maset om konfigurasjon etter i dag når bilen har gått inn i produksjonskø... Vi får nok se på det.... ;-)
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Leif1

Regner med hun syns det er like interessant med Tesladiskusjoner som jeg finner hennes oppdateringer på "hva er nytt på Panduro" og annet håndarbeidsnytt. Derfor går jeg litt stille i dørene.

Hun var nå med og prøvde i det minste. (Nok til å legge seg borti fargevalgene...)

@Lunatech: Det blir ikke bedre i det hele tatt. Bare glem det. Min har vært i produksjonskø i flere
måneder uten snev av bedring.

Konvertitt fra S til X

dotten

Nå er det ikke så lett og legge ut alle mine tanker om tesla her.. Men jeg er VELDIG glad jeg har venner som jeg kan prate med, er billigere enn å ligge hos psykitaer :-) hehe

Samboern var litt.. tja "Det er en jævla elbil til 700.000,- du får bare handle, men jeg ekke heeelt begeistret."

Vi satte oss inn i bilen på alna, etter flere dager med mas om å reise å prøve..
Så jeg kjørte i lusefart til motorveien, og satte da alle kluter til.. Før jeg s dro på økerntorget og prøvde bilen litt (sent fredags kveld)

Etter ca 5 min på torget i full stillhet, kom det noen kloke ord fra hennes munn "VI MÅ HA EN SÅNN!"
Så jeg er meget fornøyd. hun er nå så drittlei, at jeg klinte til med alt utstyr, og har planer om diverse modifikasjoner, og nå blir hu generelt grinete da jeg snakker om bilen.. Og det er 4-5 mnd til jeg får min.
Jeg gleder meg som en unge!
S85

P85D fra mars 2015

MrDriveby

Godt å kjenne flere i området med samme interesse.. Par kalde og Teslaprat 8)
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Harlex

Sitat fra: Oreo på tirsdag 31. desember 2013, klokken 12:43
Hu var lei allerede sommeren for 1,5 år siden.
Tror hu er fornøyd nå da, kjørende rundt i en TMS.
Samme her... "Sursnasken" stilnet da Teslaen sto på tunet.....
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

dotten

Sitat fra: MrDriveby på tirsdag 31. desember 2013, klokken 13:11
Godt å kjenne flere i området med samme interesse.. Par kalde og Teslaprat 8)

Tjæh, jeg må 20 mil for å "ta en kald en" med en som er like int. :-) Jeg bor i gran komune og må reise til horten for å få en å prate med :-) hehe
S85

P85D fra mars 2015

VigdisA

Hun burde ha fått prøvekjøre hun og -  mye lettere å bli bitt av basillen da.
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Kagex

Vi alle som ikke har fått bilen gleder oss som en en  åring på julaften.

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

Anew

Kona er faktisk den ivrigste av oss til å sjekke status på My Tesla. Flott å være gift med en gadget geek. :)
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Havebigfun

Ofte roer det seg når bilen er i hus- hun blir mer tolerant/ overbærende der ;)
Min som aldri var bilinteressert har nå iallefall en snev  8)

frskby

Snakker ikke stort om bilen. Prøvde lenge før vi fikk bilen, og var jo egentlig som å snakke til en vegg. Fikk ikke svar, eller i beste/verste fall ikke de svarene jeg ønsket. Har nå hatt bilen 1 mnd og har lært at hun ikke orker å høre på snakket mitt. Hun synes dog det er kult å sitte på, og at det er en fantastisk bil, men har (heldigvis) ikke hatt lyst til å prøve den selv enda.  :P
Jeg finner andre som gjerne vil høre på min Teslaprat, og jeg er egentlig fornøyd med det også. Bilen er fortsatt et stort samtaletema stort sett de fleste plasser vi kommer. I familieselskap, på bensinstasjonen (for å vaske), på Rema...
BMW i3 2023-
NIO ES8 2021-
Mitsubishi i-Miew 2022-2023
Ford Mustang FE 2021-2021
MG ZS EV 2020-2021
Tesla Model X 90D 2016-2020
Tesla Model S P85 2013-2016

Muffinman

Min halvdel er veldig begeistret for bilen. Vi får se hva framtiden bringer, kanskje det blir en til på tunet etterhvert :) En S60 ville vært en genial nr.2 bil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA