Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid e-Up!

Startet av Hyperstress, tirsdag 17. desember 2013, klokken 11:24

« forrige - neste »

Hyperstress

Hei.

Noen som vet hva leveringstid er pr idag?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

MikkeBoomBoom

Bestilte 16. oktober fikk 16. desember, men det bør vel være kortere leveringstid nå?

rojohan

Enkleste måten å finne ut av det på er vel å kontakte nærmeste forhandler.........

Hyperstress


Sitat fra: rojohan på tirsdag 17. desember 2013, klokken 12:29
Enkleste måten å finne ut av det på er vel å kontakte nærmeste forhandler.........

Det er veldig enkelt å spørre på forumet, og da kan mange andre dra nytte av de svarene som kommer frem.
Uansett, jeg ringte også jeg, og svaret er pr idag bortimot 3mnd levering uten soltak, og halvannen mnd ekstra med soltak.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

03sib113

Tror det står noen rundt hos ulike forhandlere? Så har man flere i nærheten er det kanskje greit å høre med litt ulike?
2020 (-1) Deep Blue Metallic Model 3 LR
2013 Tungsten E-Up!

Stikkkontakt

For 2 uker siden fikk jeg beskjed om uke 14 i ønkset konfig. Da bestilte jeg en hos en kjenning hos VW-Danmark.
Blir ikke særlig billigere,menmen. Bilen rakk akkurat ikke danskebåten i går,så den kommer først fredag.
Tror han har flere stående..

Sulle

Noen som er interessert i en Night blue metallic med vinterhjul & techpakke? Skal komme til Møller Bil i Stavanger i løpet av uka.
Bilen ble i utgangspunktet bestilt til datteren min, men hun orket ikke å vente flere måneder på bil og kjøpte I-Miev i stedet... Ta kontakt på PM

Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

elektrolux

Sitat fra: Sulle på onsdag 18. desember 2013, klokken 16:41
Noen som er interessert i en Night blue metallic med vinterhjul & techpakke? Skal komme til Møller Bil i Stavanger i løpet av uka.
Bilen ble i utgangspunktet bestilt til datteren min, men hun orket ikke å vente flere måneder på bil og kjøpte I-Miev i stedet... Ta kontakt på PM

Ja, da ble det kona som fikk bilen datteren din skulle hatt. Takker for kjapp handel. 
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Taz79

När jag skulle beställa en VW e-up i Sverige (Göteborg) Så sa de att leveranstiden var ca 4 månader... Jag ville inte vänta så länge så jag valde en bil de hade på lager redan. Det blir soltak på bilen, jag ville igentligen inte ha det, men nu kan jag få bilen direkt istället för att vänta 4 (4,5månader)...
Bilar:
Volkswagen Passat Variant EcoFuel -09 (CNG) (165000km)
Toyota Aygo -12 (8500km)

Ny bil som skall ersätta Passat -> VW e-up!

Hyperstress


Sitat fra: Taz79 på søndag 22. desember 2013, klokken 02:59
När jag skulle beställa en VW e-up i Sverige (Göteborg) Så sa de att leveranstiden var ca 4 månader... Jag ville inte vänta så länge så jag valde en bil de hade på lager redan. Det blir soltak på bilen, jag ville igentligen inte ha det, men nu kan jag få bilen direkt istället för att vänta 4 (4,5månader)...

Vi også fikk helsigvis tak i en på lager. Skulle ikke ha soltak, men etter å ha sett både med og uten, så var vi ikke i tvil, soltak var mye stiligere. Og muligens bedre plass til meg på 190cm.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

elektrolux

Da ble leveringstiden 3 dager.

Bildet tatt 1/2 time siden, og bilen akkurat kommet i hus. :D :D

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

upwego

gratulerer! legg gjerne til flere bilder, sitter å tripper mens jeg venter en soltak night blue med tech pakken, leveringstiden min blir vel ca 4/5 mnd hvis den ligger etter planen.

har lurt veldig på fargen og er fortsatt litt usikker;) men skal være på let etter bilen deres i stavangers gater:D

elektrolux

Fargen har vokst kraftig på oss siden vi bestemte oss for den på fredag. Nå er vi ikke lenger i tvil. Ganske dyp blå med masse glitter. Soltak ville vi nok betalt for, men det hadde kostet oss mye venting.

Fruen er overbegeistret for før Jul presangen og ikke helt lite partisk da vi parkerte ved siden av en Tesla.    Selv er jeg rimelig sikker på at e-Up'en vil være den raskeste mellom Stavanger øst gjennom Kannik til Madla når trafikken tetter seg til, men begge må nok se seg slått av den bulkefrie Think Classic'en min. ;D

Første opplading ble tatt med Ratio kabel innstillt på 16A, men hadde ikke med instrumenter til å lese reell ladestrøm. Temperaturen på en modifisert Defa kabel til Cee og 3 mils ekstra rekkevidde etter 1 time tyder på at den hadde dradd 16A.

Skal nå prøve med ide veggboks og type 2 kabel og se om den regulerer både ned og opp.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Taz79

Bilar:
Volkswagen Passat Variant EcoFuel -09 (CNG) (165000km)
Toyota Aygo -12 (8500km)

Ny bil som skall ersätta Passat -> VW e-up!

elektrolux

God Jul

Da er det bekreftet at ladekladden kan styre strømmen mellom 6A og 14,5A både opp og ned og opp igjen.

Tech pakken inneholder cruise control, som også styrer variabel regenerering mye likt Think Classic.

Her har VW gjort mye rett.

På ønskelisten står selvfølgelig 2 ekstra ladere for lading fra 3 fase AC, adaptiv cruise control, og automatiske vindusviskere, mens varmetråder i frontruta, automatisk klima med mulighet for å deaktivere AC, varmeseter, fjernstyrt varme og lading og standard hurtiglading fra DC Combo var en positiv overraskelse.

Det samme var 2 års serviceintervall og pris på første service til like over 2000 kr, og full kasko til 2400 kr.

Nei dette er bra VW. Dette er en stor liten luksusbil som kommer til å gi mye glede.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA