Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium Center Console

Startet av Tønsberg, torsdag 12. desember 2013, klokken 07:00

« forrige - neste »

Tønsberg

Noen som vet når Premium Center Console vil være tilgjengelig i Norge?
Står i Tesla Shop at den skal være tilgjengelig "Fall 2013", som i bestefall er over nå.
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

laumb

Ingen her kan gi deg noe faktisk og skikkelig svar på det.

Foreslår at du fyrer av en mail til customereu@teslamotors.com ;)

Stellar

De har begynt å sende ut til de første av 1100 på venteliste. I løpet av februar regner de med at alle disse har fått. Jeg går utifra at de etter det begynner å bli tilgjengelig.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Tønsberg

Sitat fra: laumb på torsdag 12. desember 2013, klokken 07:57
Ingen her kan gi deg noe faktisk og skikkelig svar på det.

Foreslår at du fyrer av en mail til customereu@teslamotors.com ;)
Har sendt mail. Legger inn ett notat når (hvis) jeg får svar.
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

Stellar

#4
Jeg står på venteliste, og har fått svar. Kan legge det ut her:


Dear Tesla Model S Owner,



You are receiving this note because you are on the Tesla Model S Premium Center Console wait list.



We understand that the wait has been long and frustrating for many of you.  We appreciate your patience and would like to offer the console to you at a special discounted aftermarket wait list price.  The pricing is as follows:



Piano $600

Obeche gloss $650

Obeche matte $650

Lacewood $650

Carbon fiber $800



Wait list members will also be offered the iPhone 5/S lightning cable dock kit or the micro USB dock kit at no additional charge.  There will not be a dock kit available for phones that use other charging cables (iPhone 4, etc.).



We are excited to announce that we have the first console samples installed in our Model S and we are going forward with production.  The production rate will take some time to ramp up and the first few batches of consoles will be small.  There are over 1100 people on the wait list.  In the next couple of weeks we will start sending out emails to those at the top of the wait list with links to place orders for the console, and we will begin delivering the first batch of consoles shortly after that.


We do not have the exact delivery timing for each wait list entry so please bear with us as we work our way down the wait list and send out ordering information as more consoles become available.  Generally speaking, those that were placed on the wait list after August are unlikely to receive a console before the end of the year.  When production has ramped up we expect to have consoles available to order for everyone on the wait list by January and February of next year.



All available information regarding pricing, options and delivery timing is contained in this email.  It is not necessary to reply to this email as we have all the information from you that we need and we do have not more details available at this time.



Thank you again for your patience and have a happy holidays.



Kind Regards,

P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Jimpec

Hvordan kan man melde seg på denne ventelisten?
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Stellar

Sitat fra: BMW850 på torsdag 12. desember 2013, klokken 11:41
Her: http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-center-console

Fått samme svar, meldte meg på for halvannen uke siden. En god pris synes jeg:)

Ja, men lurer på om frakt blir uforholdsmessig dyrt, pluss moms bla bla osv... eller om man kan få den levert i hos Teslaforhandleren...
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

BMW850

Ikke godt å si men det får en bare vurdere der og da.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Stiania79

Står jo at dette er for US customers...
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Stig O

#10
Sitat fra: Stiania79 på lørdag 14. desember 2013, klokken 08:51
Står jo at dette er for US customers...

Synes også dette var veldig uklart på informasjonsiden. Det står jo i grunnen at EU kjøpere skal kontakte nærmeste servise senter, noe jeg gjorde i oktober. Fikk svar fra Kjetil Langsæter at ønsket var nottert og at jeg skulle få svar når konsol og priser var klart. Visste ikke at EU kjøpere kunne sette seg på denne listen før jeg leste det i denne tråden. Satte meg opp for fjorten dager siden og fikk samme svar som er gjengitt i denne tråden. Har spurt både Kjetil og Heidi om jeg kunne få konsollen levert med bilen i februar, og om de hadde satt meg opp på denne ventelisten.Ikke hørt noe fra Kjetil. Heidi har svart at jeg trolig ikke får den til februar, og sa ikke noe om at jeg var satt på venteliste!!??
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Stellar

Jeg opplyste i min første mail at jeg bodde i Norge, ingen innvendinger mot det fra dem.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

Stig O

Sitat fra: Stellar på lørdag 14. desember 2013, klokken 10:25
Jeg opplyste i min første mail at jeg bodde i Norge, ingen innvendinger mot det fra dem.

Samme her!
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

janmb

La meg uansett til for å kunne følge med på tilgjengeligheten på disse. Slettes ikke uaktuelt å bestille direkte fra USA heller, via JetCarrier om nødvendig. Som regel hyggeligere pris, og båtfrakt koster nesten ingen ting.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA