Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium Center Console

Startet av Tønsberg, torsdag 12. desember 2013, klokken 07:00

« forrige - neste »

cirys1

Sitat fra: MikeLevy på tirsdag 29. september 2015, klokken 21:33
Min opplevelse med Tesla her har vært på grensen til skandaløs.

Visst dette fikk deg til og tippe over så lurer jeg på hva du har kjørt før?
De kommer med en løsning ganske fort, ta den (og sorry my language) "hold kjeft", hadde du hatt et lekkende tak eller noe lignende så hadde jeg virkelig forstått frustrasjonen..  8)

MikeLevy

Sitat fra: cirys1 på tirsdag 29. september 2015, klokken 22:04
Sitat fra: MikeLevy på tirsdag 29. september 2015, klokken 21:33
Min opplevelse med Tesla her har vært på grensen til skandaløs.

Visst dette fikk deg til og tippe over så lurer jeg på hva du har kjørt før?
De kommer med en løsning ganske fort, ta den (og sorry my language) "hold kjeft", hadde du hatt et lekkende tak eller noe lignende så hadde jeg virkelig forstått frustrasjonen..  8)

Så hyggelig svar..... Jeg skrev at opplevelsen gjaldt konsollen. At samme organisasjon går fra å bekrefte at du har bestilt en vare til å hevde at den aldri er bestilt er i enhver servicebransje lov å kritisere. De rydder fint opp i dag, men har nok av ting å ta av når det gjelder Tesla og ja. Mitt tak lekker, vinduene henger igjen ved åpning av dør osv. Fikk plass om fire mnd på service.
Hentet min 70D 13/08/15. Alt utstyr minus barneseter bakerst og 21"
En fantastisk bil

thhalv

Sitat fra: krister461 på mandag 28. september 2015, klokken 15:10
Sitat fra: Thomas Halvorsen på mandag 28. september 2015, klokken 15:06
Er det noen som har kjøpt Premium Center Console ved å bruke "Tesla referral kreditten"? Er dette mulig?
Det bør selvsagt gå fint...

Det viser seg at Center Console ikke kan betales med referral konto'en.....

Fra Tesla:
"Vi kan dessverre ikke bruke pengene fra referral kontoen din på denne. Du kan bruke de på ting som du kjøper og henter ut selv i butikk som for eksempel ladekabler, bagger og årlig service, men ikke på varer som er bestilt fra et annet land da dette er et helt annet system."

krister461

Sitat fra: thhalv på torsdag 01. oktober 2015, klokken 13:17
Sitat fra: krister461 på mandag 28. september 2015, klokken 15:10
Sitat fra: Thomas Halvorsen på mandag 28. september 2015, klokken 15:06
Er det noen som har kjøpt Premium Center Console ved å bruke "Tesla referral kreditten"? Er dette mulig?
Det bør selvsagt gå fint...

Det viser seg at Center Console ikke kan betales med referral konto'en.....

Fra Tesla:
"Vi kan dessverre ikke bruke pengene fra referral kontoen din på denne. Du kan bruke de på ting som du kjøper og henter ut selv i butikk som for eksempel ladekabler, bagger og årlig service, men ikke på varer som er bestilt fra et annet land da dette er et helt annet system."
Seriøst? Det er jo helt på trynet. I vilkårene står det "Du vil også motta 10.000 kroner som kan brukes til et fremtidig kjøp av bil, dekke servicekostnader eller tilbehør". Dette må jo falle under tilbehør. At Tesla internt må bestille dette fra et annet land burde ikke ha noe med saken å gjøre...

thhalv

Sitat fra: krister461 på torsdag 01. oktober 2015, klokken 13:22
Sitat fra: thhalv på torsdag 01. oktober 2015, klokken 13:17
Sitat fra: krister461 på mandag 28. september 2015, klokken 15:10
Sitat fra: Thomas Halvorsen på mandag 28. september 2015, klokken 15:06
Er det noen som har kjøpt Premium Center Console ved å bruke "Tesla referral kreditten"? Er dette mulig?
Det bør selvsagt gå fint...

Det viser seg at Center Console ikke kan betales med referral konto'en.....

Fra Tesla:
"Vi kan dessverre ikke bruke pengene fra referral kontoen din på denne. Du kan bruke de på ting som du kjøper og henter ut selv i butikk som for eksempel ladekabler, bagger og årlig service, men ikke på varer som er bestilt fra et annet land da dette er et helt annet system."
Seriøst? Det er jo helt på trynet. I vilkårene står det "Du vil også motta 10.000 kroner som kan brukes til et fremtidig kjøp av bil, dekke servicekostnader eller tilbehør". Dette må jo falle under tilbehør. At Tesla internt må bestille dette fra et annet land burde ikke ha noe med saken å gjøre...

Enig med deg. Men svaret fra Tesla var som sitert over. Andre som har erfaringer med bruk av referral konto'en?

rmr

Jeg har bestilt konsoll for ett par uker siden via epost adressen nevnt for ett par sider siden.

Nevnte i bestillingen at jeg skulle bruke referral kontoen som betaling , i svaret ble det ikke nevnt noe om at ikke dette går.

Så jeg tenker at dette er ok, og at de skal få montere konsollen , krangler de på det , så får de demontere den......
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

eg1l

Bestilte premium center console for 11 mnd siden. Fikk bekreftelse på bestilling, men har ikke hørt noe.
Hvor lang tid tar bestilling av konsollen?

HelectriC

Sitat fra: eg1l på fredag 02. oktober 2015, klokken 10:24
Bestilte premium center console for 11 mnd siden. Fikk bekreftelse på bestilling, men har ikke hørt noe.
Hvor lang tid tar bestilling av konsollen?

da har det nok skjedd noe, jeg bestilte i mars og fikk montert i april/mai (husker ikke nøyaktig)
ioniq 5

rmr

Ingen andre enn thhalv som har fått "avslag" på å bruke referral kontoen på konsoll kjøp?

Regner med det er mange som planer om å bruke disse pengene på konsoll :) Noen som har fått brukt referral pengene på konsoll kjøp kanskje?
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

rmr

Kom på en ting til jeg ble fortalt på SC. Venteliste på konsoll ble avskaffet 01.10.15 , alle SC skulle ha konsoller på lager , så da faller kommentaren om at det er bestilt "fra ett annet land" bort , når dette selges rett fra SC så må man kunne bruke referral pengene :)
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

d58palset

Sitat fra: thhalv på torsdag 01. oktober 2015, klokken 13:25
Sitat fra: krister461 på torsdag 01. oktober 2015, klokken 13:22
Sitat fra: thhalv på torsdag 01. oktober 2015, klokken 13:17
Sitat fra: krister461 på mandag 28. september 2015, klokken 15:10
Sitat fra: Thomas Halvorsen på mandag 28. september 2015, klokken 15:06
Er det noen som har kjøpt Premium Center Console ved å bruke "Tesla referral kreditten"? Er dette mulig?
Det bør selvsagt gå fint...

Det viser seg at Center Console ikke kan betales med referral konto'en.....

Fra Tesla:
"Vi kan dessverre ikke bruke pengene fra referral kontoen din på denne. Du kan bruke de på ting som du kjøper og henter ut selv i butikk som for eksempel ladekabler, bagger og årlig service, men ikke på varer som er bestilt fra et annet land da dette er et helt annet system."
Seriøst? Det er jo helt på trynet. I vilkårene står det "Du vil også motta 10.000 kroner som kan brukes til et fremtidig kjøp av bil, dekke servicekostnader eller tilbehør". Dette må jo falle under tilbehør. At Tesla internt må bestille dette fra et annet land burde ikke ha noe med saken å gjøre...

Enig med deg. Men svaret fra Tesla var som sitert over. Andre som har erfaringer med bruk av referral konto'en?

Jeg betalte en konsoll med referral beløp. Bergen.  8)

Muffinman

Det er merkelig at servicesentrene er så utrolig lite samkjørte - over tid....

bakskj

Jeg fikk også først avslag på å kjøpe konsollen med kreditten min. En epost til regional manager løste det. Han bekreftet at midtkonsollen kunne betales med kreditten og konsollen er nå montert. Tok 6 uker fra bestilling til den er montert. Forøvrig fornøyd med alt unntatt docking. Den er udugelig på Samsung. Men har hørt iPhone er bra. 

Har forøvrig løst problemet med ladeplate istedet :)
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

mr.rs4

Er det mulighet for å bytte ut kontakten? Om en har en usb kontakt nå, kjøper ny mobil om , den har den nye usb c kontkontakten.
Burde vel være mulig? Hvordan ser det ut? Mulighet for å bytte ut?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

thilo

Sitat fra: mr.rs4 på fredag 02. oktober 2015, klokken 23:56
Er det mulighet for å bytte ut kontakten? Om en har en usb kontakt nå, kjøper ny mobil om , den har den nye usb c kontkontakten.
Burde vel være mulig? Hvordan ser det ut? Mulighet for å bytte ut?

Ja, kan byttes mellom lightning og mini-usb.
S85D rød - EL677xx (Tromsø).
Medlem i elbilforeningen og TOCN (signaturmedlem)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA