Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når får vi bilene våre?

Startet av jgg, fredag 06. desember 2013, klokken 17:34

« forrige - neste »

hemi

hvilken uke ble den lagd protonic blue? hvor kunne man følge med på statusen på sin? min lages som sagt uke 37, så er vel laget nå

Protonic Blue

Min var ferdig byggd den 31. august. Du kan se når din blir bygget om du har VIN nummeret. Den får du ved å spørre selgern din. Så er det å oppsøke bimmer.work og vips så ser du alt om bilen din
Protonic Blue i3 siden 09/2016

Amigakongen

@Protonic Blue

Jeg synes det er mye enklere å bare tusle ut i garasjen å bare se på bilen der. :P
Sitat fra: Protonic Blue på onsdag 14. september 2016, klokken 19:23
Min var ferdig byggd den 31. august. Du kan se når din blir bygget om du har VIN nummeret. Den får du ved å spørre selgern din. Så er det å oppsøke bimmer.work og vips så ser du alt om bilen din
2015 BMW I3 - 11800km

hemi

Production Date   0001-01-01 når jeg puncher inn vin nr? men alt annet stemmer

Trond.m

Sitat fra: hemi på onsdag 14. september 2016, klokken 19:42
Production Date   0001-01-01 når jeg puncher inn vin nr? men alt annet stemmer
Det er fordi din bil ikke er produsert.

Orbit

Sitat fra: TM på onsdag 14. september 2016, klokken 19:45
Sitat fra: hemi på onsdag 14. september 2016, klokken 19:42
Production Date   0001-01-01 når jeg puncher inn vin nr? men alt annet stemmer
Det er fordi din bil ikke er produsert.

Jeg har fulgt litt med på Bimmer.Work (hva må en ikke finne på av sysselsetting i påvente av levering.....). Det ser ut som produksjonen går veldig jevnt, med litt over 50 biler per dag på mandag til lørdag; ingen produksjon på søndager. F. eks i dag ble V884400 født, og om en uke ligger de ca 300 høyere. Så når du har VIN, kan du ut fra dette finne ca når din er på fødestuen.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Rayray

Når ca får man/kan man få vin? Mener jeg leste det et sted, men fant ikke igjen nå...

Protonic Blue

Sitat fra: Amigakongen på onsdag 14. september 2016, klokken 19:40
@Protonic Blue

Jeg synes det er mye enklere å bare tusle ut i garasjen å bare se på bilen der. :P
Sitat fra: Protonic Blue på onsdag 14. september 2016, klokken 19:23
Min var ferdig byggd den 31. august. Du kan se når din blir bygget om du har VIN nummeret. Den får du ved å spørre selgern din. Så er det å oppsøke bimmer.work og vips så ser du alt om bilen din
Protonic Blue i3 siden 09/2016

Amigakongen

@Protonic Blue

Bare å glede deg. Blåfargen er nydelig. :D
Også godt å se kilometer estimatet over 200km. :)

Sitat fra: Protonic Blue på onsdag 14. september 2016, klokken 20:55
Sitat fra: Amigakongen på onsdag 14. september 2016, klokken 19:40
@Protonic Blue

Jeg synes det er mye enklere å bare tusle ut i garasjen å bare se på bilen der. :P
Sitat fra: Protonic Blue på onsdag 14. september 2016, klokken 19:23
Min var ferdig byggd den 31. august. Du kan se når din blir bygget om du har VIN nummeret. Den får du ved å spørre selgern din. Så er det å oppsøke bimmer.work og vips så ser du alt om bilen din
2015 BMW I3 - 11800km

hemi

Da var min bygget og hadde prod date i dag :)

Trond.m

Sitat fra: hemi på torsdag 15. september 2016, klokken 15:17
Da var min bygget og hadde prod date i dag :)
Regn ca 1 mnd fra produksjon til levering, og bli heller positivt overrasket hvis det går raskere   ;)

hemi

Jeg har en lenger utenlandstur og er nok ikke hjemme før det, så null stress.

Sør

Ny i3 bestilt i dag! Første elbil her i huset,  så dette blir spennende. Bestillingen blir sendt fra forhandler i morgen, men selger var ganske bestemt på at jeg fikk bilen før jul.

Litt OT, men fikk lov til å teste en i8 etter at avtalen var i boks. Fytti grisen for en bil. Totalt ubrukelig til alle fornuftige formål, men for en bil!
Audi e-tron 55
BMW i3 94Ah

KristianP

Hei - hva gjør at jeg får feilmelding bimmer hele tiden? Burde gått i produksjon: V884407

Protonic Blue

Ikke noe feil med den. Står at den er ferdig produsert 14.09.2016


Av og til vil den ikke. Da må man bare vente litt og prøve igjen litt senere.
Protonic Blue i3 siden 09/2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA