Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bjørns videoer

Startet av bb, torsdag 05. desember 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

Muffinman

Ikke med utildekket bakvindu vel. Kan vel fort medføre sjokkskade på en stakkars forbipasserende om han uforvarende får øye på ei ræv som går som en slipstein i ruta  ;D

bb

Sitat fra: Epleskreller på fredag 07. mars 2014, klokken 09:12
Sitat fra: bb på fredag 07. mars 2014, klokken 08:52
Video #7 er ute. God helg! :D

Takk for hjelpen!
Takk for byttet av felger :)


"Made in Tesla" kunne fått mange views, ja :P Men da kunne den nok ikke blitt vist på Youtube.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

maxmekker

fy f.... på 03.00 min, the look of hunger. Liksom shut the F    up and brake out the Food  ;D

herlig å komme hjem til en BB snutt på fredda'n

BMW850

Sitat fra: maxmekker på fredag 07. mars 2014, klokken 16:06
fy f.... på 03.00 min, the look of hunger. Liksom shut the F    up and brake out the Food  ;D

herlig å komme hjem til en BB snutt på fredda'n

Hehe... tenkte akkurat det samme. Har sett det blikket der noen ganger, sultne kvinnfolk ække til å spøke med :P
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

maxmekker

Og BB , neste gang i Drammen, ta en time der da vel. Har ikke dram, men litt 11KW skal jeg alltids fikse om du er 'tørst'  ;)

D.O

Hvis du vil ha skjermen mørk, men ikke vil slå av. Så velg cleaning mode  :)
Nå:Mazda mx30, Proace electric,  Rav-4 , BMW M5, Fox Mustang og Haibike el sykkel
Bestilt/reservert:
Cybertruck
Før:
Hyundai Kona
Model 3 (kansellert for Kona'n)
Model S P85 -13
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Jærbuen

Du har dugg i frontlyktene du også, ja. Har du reklamert på dette?
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

Muffinman

Tesla virker ikke spesielt interesserte i å rette på denne feilen siden de absolutt må ha et bilde selv om sannsynligvis alle bilene har det under rette forhold. Mange inkludert meg har også fått servert at det ikke er en feil om duggen forsvinner i løpet av 30 minutter om lysene er på.

Amoss

Sitat fra: Muffinman på lørdag 08. mars 2014, klokken 18:18
Tesla virker ikke spesielt interesserte i å rette på denne feilen siden de absolutt må ha et bilde selv om sannsynligvis alle bilene har det under rette forhold. Mange inkludert meg har også fått servert at det ikke er en feil om duggen forsvinner i løpet av 30 minutter om lysene er på.

Meg bekjent så får man mangellapp for dugg/fukt på innsiden av lykteglassene (ja, det er der duggen kommer?). Dersom noen kjenner noen på biltilsynet, så oppsøk dem med duggete lys og be om mangellapp. Lever så mangellappen og bilen til Tesla :)
Model S 85D

Hyperstress

Sitat fra: D.O på fredag 07. mars 2014, klokken 17:24
Hvis du vil ha skjermen mørk, men ikke vil slå av. Så velg cleaning mode  :)

Går det an å skru den helt av forresten?
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Jærbuen

Sitat fra: Muffinman på lørdag 08. mars 2014, klokken 18:18
Tesla virker ikke spesielt interesserte i å rette på denne feilen siden de absolutt må ha et bilde selv om sannsynligvis alle bilene har det under rette forhold. Mange inkludert meg har også fått servert at det ikke er en feil om duggen forsvinner i løpet av 30 minutter om lysene er på.

Jeg kjørte i 3 timer i regn, og det var langt fra borte etter denne turen :(
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

Muffinman

Vet. Jeg ble gjort oppmerksom på det av en forbipasserende etter to timer i regn etter overlevering. Stod i fergekø, og var altså ikke kommet hjem med bilen for første gang når det oppstod. Begge lykter, og identisk med det flere har lagt ut bilder av. Dumt at jeg ikke knipset bilde siden det har vært tørt og stabilt i månedsvis her på Nordvestlandet siden.

Stig O

Godt å se hvor hjulene mine havnet. Du gjorde et godt bytte Bjørn, og Epleskreller fikk det vel også som han ønsket. Vellykket trekantbytte med andre ord.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

bb

Sitat fra: BMW850 på fredag 07. mars 2014, klokken 16:17
Sitat fra: maxmekker på fredag 07. mars 2014, klokken 16:06
fy f.... på 03.00 min, the look of hunger. Liksom shut the F    up and brake out the Food  ;D

herlig å komme hjem til en BB snutt på fredda'n

Hehe... tenkte akkurat det samme. Har sett det blikket der noen ganger, sultne kvinnfolk ække til å spøke med :P
Ja, hun var nok sulten. Jeg merket at humøret hennes ble straks bedre da hun fikk mat. Det vises ganske tydelig på videoen og :P


Sitat fra: maxmekker på fredag 07. mars 2014, klokken 16:39
Og BB , neste gang i Drammen, ta en time der da vel. Har ikke dram, men litt 11KW skal jeg alltids fikse om du er 'tørst'  ;)
Jeg drikker jo ikke alkohol. Men litt "juice" tar jeg gjerne imot hvis jeg skulle være i krise neste gang. Takk for tilbudet :)


Når det gjelder dugg på lyktene så har jeg ikke brydd meg om dette. Forhåpentligvis finner Tesla ut av det og tar fiksen på en av recallene.


Skjermen kunne jeg sikkert satt i cleaning mode, men den var ikke sjenerende på 0 %. Strømtrekket er uansett helt likt siden skjermen ikke slås helt av. Dessuten var det kjekt å våkne av og til og se batteristatus.

Stig: Ja, felgene dine var knall :) Både jeg og kona sikler fortsatt etter 19" cyclone da. Jeg får kjøre intensivt for Easybring et par måneder og kjøpe felgene fra Tesla :P
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Chlangum

Hvordan fungerer egentlig det trikset (framgangsmåte) med å la varmeapparatet være i gang mens man sover baki bilen. Og funker det også mens bilen står på lading?
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA