Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bjørns videoer

Startet av bb, torsdag 05. desember 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

bb

Jeg oppretter en egen tråd for mine videoer for isolere diskusjonene fra de generelle videoene. Videoene legges ut på Youtube:
http://www.youtube.com/user/bjornnyland
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Jærbuen

Katta så skeptisk ut, liker den ikke el.bil?
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

stianrod

Fantastiske videoer, bb!

"here's a picture of your brother, from another mother"... Priceless, bb :)
Tesla Model S P85 2014

Gbye Gas

Tusen takk, Bjørn. Dette er veldig bra!

Du bidrar til økt kunnskap og en positiv dialog om bilen. Det er spesielt nyttig for oss som venter på vår, og du bringer sammen eiere og entusiaster over hele verden, siden du snakker så bra engelsk.

Du er jo ganske kald som satset på regen mot Dombås! Nervepirrende!

Kjør på!

Vennlig hilsen
Sort 85, 19, tech, skinn, pano, piano, lyd, lys, luft, alarmstøtte, vinter, park, hattehylle.
Mottatt 20. mars 2014-kjempefornøyd
Ex Volvo V70 2004 180 hk, Audi A6 2010

bb

Sitat fra: Jærbuen på torsdag 05. desember 2013, klokken 10:38
Katta så skeptisk ut, liker den ikke el.bil?
Den var bare litt urolig den første halvtimen. Etter lading på Lillehammer så roet den seg ned :)


Sitat fra: stianrod på torsdag 05. desember 2013, klokken 10:43
Fantastiske videoer, bb!

"here's a picture of your brother, from another mother"... Priceless, bb :)
Chris Tucker ftw! :D
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Leif1

Der var regissøren klar ja.
Fin den siste videoen din også.  :)
Konvertitt fra S til X

AllanW

Kjempe kult Bjørn.
Tusen takk for dine bidrag , veldig lærerikt og underholdene :)
BMW 320D Touring 2006
Tesla Model S 85kwh - Svart m/Mellombrunt Nappa Skinn , Klar Abachi-tre , Tech Pakke , Parkering Sensor , Vinter-pakke , Lydstudio-pakke , Aktiv Luftfjæring , Dobbeltlader , Supercharger , Panorama-tak.

NTesla

Kule videoer Bjørn. Fint å se og ikke bare lese om personlige erfaringer :)

mgarm

En ting jeg lurer på er hvorfor bruker du ekstern GPS. Stoler du ikke på de to løsningene som er i bilen?

Nuvolari

Sitat fra: bb på torsdag 05. desember 2013, klokken 10:55
Sitat fra: Jærbuen på torsdag 05. desember 2013, klokken 10:38
Katta så skeptisk ut, liker den ikke el.bil?
Den var bare litt urolig den første halvtimen. Etter lading på Lillehammer så roet den seg ned :)

Den hadde sikkert rekkeviddeangst :)
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

slumberjack

For en som bare er i drømmestadiet for Tesla er dette ypperlig snacks! Abbonerer nå.

Talvern

Meget bra!! Har sett begge videoene og de holder en meget god kvalitet både m.h.t redigering og produksjon!

Keep em´flowing!

PS: easybring - fungerer det bra??
Hvit Tesla 85P med alt - levert 30.10.13 #2147
C-Zero 14.10.14 = 100% elektrisk. :)

cra

Høy kvalitet over denne også, ja! Kanskje må jeg få brodern til å sende meg noe fra Oslo med Easybring så jeg kan få besøk av en rød Tesla på tunet?  ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

bb

Sitat fra: mgarm på torsdag 05. desember 2013, klokken 12:39
En ting jeg lurer på er hvorfor bruker du ekstern GPS. Stoler du ikke på de to løsningene som er i bilen?
To løsninger? Jeg trodde det bare var bare én (Google). Det går raskere å slå inn destination på TomTomen. Dessuten takler den hansker bedre siden den ikke bruker kapasitiv skjerm. Men den største fordelen er at TomTom har fotoboksvarsling.

Sitat fra: Talvern på torsdag 05. desember 2013, klokken 13:31
Meget bra!! Har sett begge videoene og de holder en meget god kvalitet både m.h.t redigering og produksjon!

Keep em´flowing!

PS: easybring - fungerer det bra??
Easybring er helt genialt. Folk som skal et eller annet sted bør sjekke om det er en pakke som kan tas med. Jeg kommer til å tjene mye på Easybring fremover siden brutto så å si blir netto for meg.


Sitat fra: cra på torsdag 05. desember 2013, klokken 14:06
Høy kvalitet over denne også, ja! Kanskje må jeg få brodern til å sende meg noe fra Oslo med Easybring så jeg kan få besøk av en rød Tesla på tunet?  ;D
Bare kjør på :D
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

laumb

Sitat fra: bb på torsdag 05. desember 2013, klokken 14:50
To løsninger? Jeg trodde det bare var bare én (Google). Det går raskere å slå inn destination på TomTomen. Dessuten takler den hansker bedre siden den ikke bruker kapasitiv skjerm. Men den største fordelen er at TomTom har fotoboksvarsling.


Google på den store skjermen - som blant annet brukes til søk.
Garmin (eller noe annet rusk) på den lille skjermen.
Dersom du er offline søker den i "lille skjermen sin database".

Den har 2 kartfunksjonaliteter, men kun 1 for turn-by-turn. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA