Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dårlig varmeapparat?

Startet av Smilet, mandag 18. november 2013, klokken 14:34

« forrige - neste »

Hysvær

Da er min 3 uker gamle Tekna antakeligvis blitt medlem av PTC klubben, håper bare ikke det kommer en real kuldebølge for det er relativt pisslunka i bilen.
Nissan Leaf Tekna Hvit 2013
Nissan Leaf Tekna Hvit 2018
Jaguar I-Pace EV400SE Hvit 2020
Hongqi E-HS9 Exclusive Hvit 2022

Haahov

Og der gukk varmeapparatet for andre gang   >:( på min Euroleaf. Har nå kjørt 3000 km, og fikk nytt varmeapparat i midten av november.  Akkurat samme problem denne gangen med at det er kun varmepumpa som gir en kald lunk. Verkstedet sa 2 nye uker med venting på ny del, håper det ikke blir de store kuldegradene. Ba de sjekke dele nr. på delen som var satt inn om det var samme som orginalen eller ny type som nevnt tidligere i forumet, og om dette kunne være problemet. Noen andre som har hørt om noen som har fått ødelagt varmeapparatet i Euroleaf for 2. gang?
E-Niro 2019: "Evion"
Euro-Leaf 2013 med 6,6 kW lader: "Selma"

Bobbulf

#92
Sitat fra: Haahov på tirsdag 31. desember 2013, klokken 00:18
Og der gukk varmeapparatet for andre gang   >:( på min Euroleaf. Har nå kjørt 3000 km, og fikk nytt varmeapparat i midten av november.  Akkurat samme problem denne gangen med at det er kun varmepumpa som gir en kald lunk. Verkstedet sa 2 nye uker med venting på ny del, håper det ikke blir de store kuldegradene. Ba de sjekke dele nr. på delen som var satt inn om det var samme som orginalen eller ny type som nevnt tidligere i forumet, og om dette kunne være problemet. Noen andre som har hørt om noen som har fått ødelagt varmeapparatet i Euroleaf for 2. gang?
Her er to som har fått ødelagt varmeapparat 2 ganger;
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,9687.msg151399.html#msg151399
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA