Statusoversikt - regneark

Startet av krister461, tor 07. nov 2013, kl. 01:02

« forrige - neste »

Stiania79

Sitat fra: krister461 på tor 07. nov 2013, kl. 12:04
Sitat fra: Stiania79 på tor 07. nov 2013, kl. 12:03
P nr er det dette RN nr???
Nei, dette er noe de som reserverte tidlig fikk. :)

OK :-) Da legger jeg inn resten når dette kommer... :-)
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

jalias

Sitter å knoter i regnearket via mobilen, noen får redigere om det ble feil  :o

paalv

Bra tiltak!

Jeg er inne på listen.
S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

prophan

Når må bilen være ferdigprodusert og klar for shipping for å kunne nå levering til første halvdel av januar 2014? Noen som vet?
Min status var som nevnt satt tilbake til sourcing parts, etter at det stod in production fra 1 november til igår, 5 november.
Kjipt
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Kagex

Tror det var snakk om 5-6 uker med shipping så sent november/tidlig desember isåfall

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

ebbrey

Var fin liste, mesteparten var fyllt ut allerede :P
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

frekri

Noen har fjernet meg fra lista i regnearket. Får bare de med performance eller bedre være med? :)

Jeg legger meg til igjen...
Model S85 2014

ELTesla

Sitat fra: prophan på tor 07. nov 2013, kl. 14:10
Når må bilen være ferdigprodusert og klar for shipping for å kunne nå levering til første halvdel av januar 2014? Noen som vet?
Min status var som nevnt satt tilbake til sourcing parts, etter at det stod in production fra 1 november til igår, 5 november.
Kjipt

Jeg regner med at bilen da må komme seg i produksjon snarest. Må minst være ferdig produsert i løpet av november vil jeg tro.

frekri

Madboy: Jeg ser du har bestilt 10. mai. Har du bedt om senere levering? Når jeg bestilte 11. sep så forventet de levering januar/februar, så i teorien så kan vi få levert samtidig.

(Tipper min blir forsinket til mars)
Model S85 2014

krister461

Ser det har vært litt kluss med datoformateringen. Har prøvd å rydde i denne (kjører nå bare ISO-format og "plain tekst" som formatering). Det kan være noen datoer har blitt lagt inn med blanding mellom måned og dag. :)

krister461

Har lagt til et eget ark med instruksjoner så vi kanskje kan holde arket mer ryddig. :)

rsy

Laget en enkel oversikt over antall dager fra bekreftet til ferdig produsert...
Ser ut som at vi kan forvente produksjon ca 2-3 måneder etter bekreftelse nå...

RSy

krister461

Ser slik ut ja. Kjekt å se at ventetiden går jevnt nedover. Får håpe det fortsetter. :)

ELTesla

Sitat fra: frekri på tor 07. nov 2013, kl. 14:57
Madboy: Jeg ser du har bestilt 10. mai. Har du bedt om senere levering? Når jeg bestilte 11. sep så forventet de levering januar/februar, så i teorien så kan vi få levert samtidig.

(Tipper min blir forsinket til mars)

Ja det ble bedt om senere levering. Avtalte levering mid januar. Dette var i slutten av september.

El-Ing

Litt OT, men her er modellfordelingen i arket p.t. (126 biler totalt):

Grå S85 mottatt 28.2.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA