Statusoversikt - regneark

Startet av krister461, tor 07. nov 2013, kl. 01:02

« forrige - neste »

Lille Lance

Sitat fra: krister461 på ons 01. jan 2014, kl. 21:50
Gi meg 2 minutter. :)

Ser greit ut dette  8), men likevel kanskje litt overkill
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

cairnz

Nei, dette er veldig bra. Dog ønsket levering kunne vært skrevet i kommentarfeltet.. det er i hovedsak bekreftet, vin, prod og leveringsdato som er interessant, man kan regne på antall dager mellom bekreftet->prod og prod->levering. Dette vil la oss se om det er noen utvikling over tid på disse faktorene, noe som vil være en god pekepinn på ventetid ved framtidige bestillinger.
Elbilist

Tesla-man

Hadde også vært kjekt med en kolonne for "sist oppdatert".  Slik det er nå er antakelig mye av infoen gammel og ikke opppdatert, så da blir litt av hensikten borte.

Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

cairnz

Sitat fra: Tesla-man på ons 01. jan 2014, kl. 23:13
Hadde også vært kjekt med en kolonne for "sist oppdatert".  Slik det er nå er antakelig mye av infoen gammel og ikke opppdatert, så da blir litt av hensikten borte.
Etter bilen er levert er det vel ikke nødvendig med oppdateringer.. :)
Elbilist

Sharp

Var ikke mange bestillinger her etter prisoppgangen....

Tesla-man

Sitat fra: cairnz på ons 01. jan 2014, kl. 23:34
Neida, men frem til levering er det nødvendig for at listene skal ha mening ;)
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

krister461

Sitat fra: Tesla-man på tor 02. jan 2014, kl. 08:04
Sitat fra: cairnz på ons 01. jan 2014, kl. 23:34
Neida, men frem til levering er det nødvendig for at listene skal ha mening ;)
Jeg er nok ikke enig. Jeg synes listene har mye mening selv uten denne kolonnen, og jeg forsøker å holde regnearket enkelt slik at terskelen for å bruke det blir lav. Man kan stort sett se fra dataene info er oppdatert eller foreldet. Om vi legger til en "sist oppdatert"-kolonne så vil det alltid være noen som glemmer å oppdatere denne slik at den uansett vil ha litt begrenset verdi.

Roger Kolbu

Selv la jeg inn dato for selve utleveringen. Altså når den ble HENTET ut. Ikke avtalt dato, for denne viser seg som regel å være en del dager etter utleveringen har funnet sted.
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

Tønsberg

Sikkert mange ønsker for dette flotte regnearket, men det hadde vært interessant med en kolonne med postnummer til eier. Da kan en se hvor i landet alle disse flotte bilene havner.
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

Newbee

RN ble i dag byttet ut med noe som er ut som et understellsummer...... Har ikke lest om dette tidligere, da alle snakker om P og VIN. Noen som vet hva dette er
18 siffer.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

Quattro

Tror det er vin nummer, sjekket selv og har fått vin også! Nå må jeg iverksette salg av bensin bilen!
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Kagex

Vehicle identification number= chasisnr
P29687

Newbee

OK, takker. Men alle VIN i regnearket er korte, hvilke tall i rekken er det folk legger inn?
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

Kagex

De seks siste er det folk pleier å legge ut.  Resten er kun hvilket model.  Hvor den bygges ect

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

krister461

Sitat fra: Tønsberg på ons 08. jan 2014, kl. 13:33
Sikkert mange ønsker for dette flotte regnearket, men det hadde vært interessant med en kolonne med postnummer til eier. Da kan en se hvor i landet alle disse flotte bilene havner.
Så var det dette med å holde det enkelt da. Men, jeg har lagt til en kolonne for utleveringssted. Kan være interessant å se forskjeller på hvor raskt bilene leveres etter produksjon basert på utleveringssted. Flott om flest mulig vil oppdatere sin info. :)

Ønsker du mer detaljer om hvor teslaeiere bor kan du bruke dette kartet:
https://www.zeemaps.com/map?group=295135

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA