Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har du kjøpt din siste bil med forbrenningsmotor?

Startet av Lanber, lørdag 19. oktober 2013, klokken 22:29

« forrige - neste »

Sulle

Stemte ja, men, 3 ting som jeg aldri skulle ha:
     - Elbil
     - Amerikaner
     - Bakjulsdrift
Forventes å dukke opp på tunet neste mnd. en gang...
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

Lanber

Det er noe skjiit det der, at vi ikke lever lengre enn 100

Sitat fra: Aage M. på lørdag 19. oktober 2013, klokken 23:45
Får Teslaen den 11.nov, og solgte diseldyret i dag. For kjøperen var det greit at han overtok bilen da jeg får min bil.
Vanskelig å spå om fremtiden, men p.t. kan jeg ikke se at noe annet enn elbil kan bli aktuelt. Måtte i så fall bli hydrogen, men kraften i el-motoren vil vel neppe hydrogen kunne måle seg mot. I tillegg kommer all øvrig innovasjon som Teslaen representerer. Jeg er 67 år ung, så fremtiden for min del er relativt tidsbegrenset. I den horisonten er svaret enkelt; for meg blir det Tesla resten av livet, dog ikke nødvendigvis bare Model S.  ;)

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Cobos

Inge tvil om at jeg har kjøpt siste bensinbil, men samtidig var nødt til å bruke den gamle 96 modell Honda'en igår og det var en opplevelse.
Kontrasten fra den til Model S er så stor at jeg kan få ny bil hver eneste måned ved å kjøre en tur eller to med den :) så tenker å beholde den så lenge den ikke krever store reparasjoner.

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA