Elendig kvalitet på seter.

Startet av ovaloinen, mandag 26. juni 2023, klokken 17:09

« forrige - neste »

turfsurf

Ja, det er veldig viktig å bruke ordet reklamasjon, ikke garanti. Fikk fikset noe lignende på en i3 vi hadde, da gikk jeg inn og begynte første setning med "jeg har en reklamasjon", og avsluttet med "og ja, dette er å anse som en reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven". Ordnet seg fint det.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Jalla

Sitat fra: Bimmelim på mandag 07. oktober 2024, klokken 06:34Imponerende da, og sånn det burde være
Nei, er en ix3 med beste utstyrspakke
Hvor ofte har du renset setene, og satt inn setene med Gtechniq L1 eller tilsvarende?

Electric cars in Norway

Sitat fra: turfsurf på mandag 07. oktober 2024, klokken 16:36Ja, det er veldig viktig å bruke ordet reklamasjon, ikke garanti. Fikk fikset noe lignende på en i3 vi hadde, da gikk jeg inn og begynte første setning med "jeg har en reklamasjon", og avsluttet med "og ja, dette er å anse som en reklamasjon etter forbrukerkjøpsloven". Ordnet seg fint det.
Ja det er de rette ordene, reklamasjon og forbrukerkjøpsloven. Da har du satt bilselgeren sjakk matt :+1:

Bimmelim

Stemmer. Bilia var så mye mer imøtekommende enn det bavaria var :O sprøtt at det er så stor forskjell på de..men ser jo nå at bilia har vunnet priser for god service etc

Bimmelim

Oppdatering; Bilia (hvor bilen ble kjøpt ny) sa dette helt klart var en garantisak. Bavaria lokalt nektet blankt på det. Sykt at de kan se så ulikt på det. Jeg bor 50mil unna Bilia så må levere den selv der...tenkerjeg må legge litt press på Bavaria her

Electric cars in Norway

#65
Sitat fra: Bimmelim på onsdag 09. oktober 2024, klokken 16:02Oppdatering; Bilia (hvor bilen ble kjøpt ny) sa dette helt klart var en garantisak. Bavaria lokalt nektet blankt på det. Sykt at de kan se så ulikt på det. Jeg bor 50mil unna Bilia så må levere den selv der...tenkerjeg må legge litt press på Bavaria her
Enig med deg Bimmelim, press Bavaria for det du kan. Ta en hvit løgn på veien og si feks at du er naf medlem og fikk en der til å se på et av bildene feks dette som er ditt bilde - og si at han/hun mente det klart var reklamasjonsgrunnlag og lav kvalitet da det har raknet i alle sømkantene.
Eller si noe annet...poenget er at du må vise de at du ikke akter å gi deg på denne saken. Og da vet Bavaria at det vil bli mye merarbeid å saksbehandle dette i lang tid fremover... og det har de ikke lyst til og de gir de dårlig omdømme hvis det kommer ut.

Bimmelim

Nå skal de se på de på nytt...altså en tredje gang

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA