Kundeerfaringer med Xpeng og forhandler leddet.

Startet av Kvikken, tirsdag 15. april 2025, klokken 12:06

« forrige - neste »

Kvikken

Etter å ha vært Nissan elbil kunde i over 12 år så er listen over dårlig kundebehandling blitt for lang (tålmodig kar) og garantisaker som tar over 6 måneder å få avklaring på før de bare forsvinner i systemet og man ikke hører noe mer.

Når man vil ha et uproblematisk eierskap og forhold til produsent og forhandler så har Toyota og Mitsubshi som regel vært de tryggeste valgene i Norge gjennom mange år. Men de har ikke elbiler som frister.

Jeg har derfor begynt å titte på Xpeng og Kia som mulige alternativer for neste elbil. Men ønsker da å høre litt her om hvordan andre opplever å bli behandlet rundt garantisaker og generelt som kunde?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA