Får ikke kontakt med bil

Startet av filtvet, onsdag 30. november 2022, klokken 07:53

« forrige - neste »

Apache

Jeg tømte all data i Tesla appen på telefonen og da fungerte det igjen etter et par dager. Har ikke hatt en oppdatering på bilen imens.

Nb! Husker ikke om det fungerte dagen etter eller gikk noen dager. Ok må

zbk

Hverken Tesla-appen eller Tibber får kontakt, så tviler på det er gurba i appdata. Kanskje verdt et forsøk likevel.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

JorEl

#17
Sitat fra: Kartelaven på onsdag 30. november 2022, klokken 18:43
Har bilen sovnet og mobilen er på Wifi, får du kontakt ved å bytte til mobildata.
Prøvde og åpne APPen men ingen kontakt. Så gikk jeg inn på min Apple-innstillinger, der så jeg Tesla-Appen og trykket meg inn. Hooket av Lokalt nettverk. Prøve igjen og fikk kontakt med bilen under ett sekund.
Men om det virker neste gang, vet jeg jo ikke enda :)
Edit: Hooket av, slik at nettverk var på igjen, og fikk kontakt med bilen 6minutter etter forrige gang. Men da var kanskje bilen allerede våken og villig ???
Edit: Prøvde nå, med nettverk enda aktivert og bilen våknet på 5 sek. Dette var ca 5 timer etter forrige edit. Bilen var forresten brukt for 3 timer siden :)
Virker også dagen etterpå. :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA