Noen som går for i-MiEV en gang til ?

Startet av erik e, torsdag 05. oktober 2017, klokken 21:56

« forrige - neste »

erik e

Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Bolfus


svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

T.K

Legger på 70 000 til så få man en Zoe med 3 x kjørelengde. I den prisen er også lader inkl og bilen har mer utstyr. Trilling er uendret siden introduksjonen i Japan for 8 år siden og er vel for veldig spesielt interesserte. Om man trenger en minibil for lokalkjøring i byen er kanskje smartfortwo bedre.

bobakka

Jeg har kjørt 134 000 med min iMiev og går for BMW i3 nå.
Det er for liten rekkevidde for meg med iMiev og jeg har hatt mange kalde turer og flere ganger blitt stresset om jeg kommer frem - men har alltid kommet frem eller funnet en hurtiglader som virker.
iMiev er en enkel bil og jeg har ikke hatt problemer med den.

Men - det blir ikke iMiev en gang til.
Synd at ikke Mitsubishi har gjort mer for å oppgradere sitt elbiltilbud.

Gleder meg veldig til ny i3 nå etter nok en kald kjøretur i går kveld - uten varmeapparat - for å komme helt hjem.
iMiev fra 8.2.11 og deretter 20 000 elbil km per år. Solgt 30.01.18 på 138 000.
i3 fra 18.10.17. Mindre rekkeviddeangst.
iX3 hentet 25.3.21. Slutt på rekkeviddeangst (nesten) :-) Solgt for innkjøpspris etter 15 mnd.
iX fra 7.11.22. Helt slutt på rekkeviddeangst..?
Fossilbil kun for lange ferieturer?

tomrh

Passert 140.000 km. Nei, blir nok ingen ny trilling, det er en for primitiv bil. Men den vi har blir nok kjørt til den tar kvelden, får jo bare småpenger igjen for den nå og den er fremdeles ideell til all småkjøring. Bl.a. som "gjestebil" til dattera vår når hun er hjemom.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

lenny36

Enig med dere andre. Har kjørt 145' nå og har allerede byttet noen battericeller. Nå begynner jeg å få opp skilpadden på 3 gjenstående streker så batteriet er i ferd med å si takk for seg. Har bestilt en Ioniq så får jeg håpe at bilen holder i ca 1 år til. Har aldri angret på kjøpet forøvrig. Har vært en skikkelig sparegris og perfekt til jobbpendling og småkjøring.


Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA