Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bra innlegg i adressa om motvilje fra bedrift om lading på jobb

Startet av Burger, mandag 19. mars 2018, klokken 11:26

« forrige - neste »

Burger

Sitat fra: Oddaa på mandag 19. mars 2018, klokken 19:11
Ja, men det er ikke lademuligheter på gratisplasser såvidt jeg vet? Det var vel tilrettelegging for lading dette handlet om.

Nå faller jeg i kjent fallgruve og uttaler meg om min situasjon på Gløshaugen. Her har vi 14 dobbeltladere, dvs 28 stk 7.4kw uttak, på parkering ovenfor Lerkendal Stadium ved Sintef. Her er det gratis for studenter/ansatte dersom de har registrert elbil på innsida/intranett. Ladeplassene er fyllt opp rundt 08:45, men det kan komme av at parkeringsplassen blir fort fyllt opp og dersom det er en ledig ladeplass så kobler folk seg på. Føler NTNU har gjort en ryddig jobb med å sette opp skikkelige ladere basert på antall parkeringsplasser de har.

Vi har stilt spørsmål om ladende elbiler kunne betalt vanlig ansattparkering, som er 5kr timen nå. Dette er todelt. For å få slutt på beskyldninger at vi vil ha alt gratis og ved at det er litt betaling så blir ladestasjoner frigitt til de som virkelig trenger det.

Hvordan lademuligheter er på Dragvoll, Ålsesund, Gjøvik og alle andre lokasjoner er jeg usikker på.

Dersom man vil finne ut så er informasjon offentlig : https://www.ntnu.no/parkering
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA