Nissan Connect på iPhone. (Verifisert og kan brukes per 30.03.16)

Startet av Leifen1980, onsdag 30. mars 2016, klokken 13:20

« forrige - neste »

Leifen1980

Hei,
Lager egen tråd for Nissan Connect på iPhone.
Da er det bare å lage seg Kanadisk bruker og laste ned Nissan Connect Canada så vil det fungere.

http://www.appsgoer.com/2013/11/20/how-to-create-your-own-canadian-apple-id-from-your-ios-device/

Se mer forklaring her evt.
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,26827.30.html

Kun fossilbiler akkurat nå.
ex Tesla MY 2021
ex Tesla M3 base performance 2019
ex 2xNissan Leaf + div fossilbiler

bob-bob

ser jo greit ut , bortsett fra en mulig komplikasjon :  Apple.

Det er ikke sikkert de er spesielt glad i at samme person har flere identiteter i systemet.  De kan muligens spore deg etterhvert på maskinvare og ....vel , tror ikke jeg tar sjansen. ::)

LadyGodiva

Har hatt flere itunes-kontoer i mange år, aldri vært noe problem. Den amerikanske itunes kontoen bruker jeg til å leie filmer med. Kjøper gavekort på ebay og får koden rett på epost.

Selv har jeg usa importert leaf, så det er ikke noe vits for meg å laste ned den canadiske versjonen av nissan connect. Får ikke brukt den allikevel.

Eyyy

Fungerer appen for dere nå? Etter at Nissan oppdaterte appen har jeg ikke fått kontakt med bilen en gang. Jeg får ikke kontakt via Iphone, ikke via ipad, og heller via en nettleser. Jeg har en 2016 Tekna Leaf. Jeg kommer inn på app/nettside, men får aldri noe data ut fra bilen.

Kåre_S

Tesla Model 3 Long Range (april 2019)
40 Kwh Leaf (april 2018)

Bondeknøl

Har helt ny Leaf 30kw og det fungerer bra, selv om den bruker litt tid på og
laste data fra bilen.

Chy

Jeg har 2016 leaf og bruker den kanadiske appen. Den fungerer fint hos meg :)
2016 Nissan Leaf 30kW - Første bil

Yeyeye

Selv klarer vi ikke å aktivisere bilen via nettsiden. Husker ikke helt nå vi fikk ny telematikkmodul i farten, men klaget det inn til Nissan kundesuport da+ et par purringer, men de har da enda ikke funnet ut av det☹ Nissan suport har litt å gå på i mine øyne, tar jo flere dager å få svar på mail og da sender de bare saken videre til noen " eksperter" . Tror det er et stykke i mellom disse ekspertene i Nissansystemet
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

ohowl

Sitat fra: Yeyeye på mandag 11. april 2016, klokken 17:33
Selv klarer vi ikke å aktivisere bilen via nettsiden. Husker ikke helt nå vi fikk ny telematikkmodul i farten, men klaget det inn til Nissan kundesuport da+ et par purringer, men de har da enda ikke funnet ut av det☹ Nissan suport har litt å gå på i mine øyne, tar jo flere dager å få svar på mail og da sender de bare saken videre til noen " eksperter" . Tror det er et stykke i mellom disse ekspertene i Nissansystemet
2015 Leaf EU-Tekna (solgt) 80k km
2017 Tesla Model X 100D 190k km
2019 Tesla Model ≡ LR AWD 110k km

bob-bob

Fungerer som et uvær på begge våre biler.  ( har en 2013 modell også ).
Appen er litt forskjellig på de 2 , på min kones bil som er eldst kan du ikke laste ned ny kjørerute til bilen (fra en vanlig webside går det fint til begge så klart ) og du kan heller ikke se bilens posisjon.  Ellers er de like.

;)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA