LED nær-/parklys

Startet av buestad, tirsdag 21. august 2012, klokken 14:01

« forrige - neste »

Bjornt

Uorginal xenon kit har jeg prøvd på to biler, og etter en stund byttet tilbake til halogen. Lyktene er ikke beregnet for xenon, den optiske utformingen av reflektor, linse osv, ikke autom.høydejustering heller  Er ulovlig. Kjøp heller sånn +50% pærer, "nightbraker" osv, alle produsenter har sine versjoner av de. Lovlige er de også. En god del mere effekt er min erfaring.
Peugeot Ion 2012. Og en 407 HDI Oljebrenner

Stjerneglis

For å være ærlig skjønner jeg ikke poenget med å ruinere det supre nærlyset på trillingene med jalla LEDs og xenonsett made in china... ::)
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

tomrh

Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

Bjornt

Den artikkelen var fra juni 2009. Det er ikke LED i hovedlyset i hverfall. Ikke bak heller (tror jeg)
Peugeot Ion 2012. Og en 407 HDI Oljebrenner

Stjerneglis

"Kjørelyset" bak på trillingene er LED.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

Bjornt

Peugeot Ion 2012. Og en 407 HDI Oljebrenner

bruisepristine

#21
kjørelysene foran er LED på 2013 modellen, mon tro om man kan bytte grøftelysene i LED?

vet noen hva slags pærer/sokkel grøftelysene er? vil disse passe:
http://www.lightbulbs4cars.com/product/NOK9718 ?

og for syns skyld kanskje man kan bytte skilt lysene i LED også?
i-MiEV 2013
MG4 2023

bruisepristine

i-MiEV 2013
MG4 2023

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA