Møtte på en Mitsubishi delegasjon ved Tjuvholmen

Startet av gbzdoc, lørdag 28. mai 2011, klokken 01:56

« forrige - neste »

erik e

Selvfølgelig gjorde Think mye riktig,    men de må jo ha gjort jæ..... mye galt også.  Eller?  ;)
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

elektrolux

Nei. De har gjort ca 5  tekniske feil:

- Feil serviceintervall ( alt for langt mellom hvert vannfyllevarsel)
- For stor tillat belastning av blokkene
- For lav stoppspenning / BMS programering
- For lav ladespenning 12V batteri
- Ladeprogrammet tar for godt i og overlader vel mye.

Det kommer sikkert noen andre gode forslag også, men tenk etter først: Ville bilen fungert bedre med dette rettet eller ikke. At laderen fylles med vann forde den står på hode, og har en kant som samler og holder på vannet til det får tid å trenge inn i laderen kan muligens legges til på listen, men at bakakslingen ryker er ikke Think sin feil.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA