Ioniq. Død eller nesten død.

Startet av HPSE, søndag 08. januar 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

HPSE

Tenkte det var greit å lage en egen tråd for dette..

Nå er det ihvertfall 1 som har en bil som pr i dag er død og flere som har opplevd at bilen er død. De fleste har vel fått den i gang igjen...

Kanskje de som har opplevd at ioniq har vært eller er død, kanskje dere kan skrive en kort oppsummering av hva som har skjedd og hva status pr i dag er? Hva var problemet hvis det er funnet ut av? Hvordan ble problemet løst hvis det er løst?

Ikke lag noen lang diskusjon, men fint om alle som har opplevd dette skriver litt om det. Greit for oss andre å vite hvis vi opplever det samme.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Elmo

Vet at for noen med død bil har det vært utladet 12volt.
Løst med å lade eller bytte 12v batteriet, og (ikke minst) sette Aux batterisparer til "på"  (forklarende bilde).

PS: Som de fleste vet er min datters bil fremdeles på verksted >:(  men det er vel unntaket (ref)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Tesla Model 3 AWD/FSD 2019/03 med FW: 2025.44.25.1
Seat Mii 2020/01.
eUp 2014 - solgt.
Div. Saxo/P106 el, tilsammen 170.000 km.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA