kinesisk tesla ripoff med penere front

Startet av Teslanewbie, tirsdag 28. juli 2015, klokken 15:31

« forrige - neste »

Teslanewbie

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Sjøhyene

Skjønner egentlig alt hatet. Er vel bare bra at flere tar etter Tesla.
Syns også heller ikke at noen skal ha enerett på ting som har med utseende og det visuelle å gjøre. Ala Apple vs Samsung og formen på første iPhone. Syns sånne type copyright regler er en uting.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

Amoss

Sitat fra: Sjøhyene på tirsdag 28. juli 2015, klokken 15:37
Skjønner egentlig alt hatet. Er vel bare bra at flere tar etter Tesla.
Syns også heller ikke at noen skal ha enerett på ting som har med utseende og det visuelle å gjøre. Ala Apple vs Samsung og formen på første iPhone. Syns sånne type copyright regler er en uting.

Nei, men nå er jo bilen som vist frem bare en ombygget Tesla da...  (Merk at "bildene" av interiøret bare er tegnet.)
Model S 85D

jazzwheel

Ser ut som man kan velge motorlyd basert på det ene bildet.

Jeg må faktisk si at jeg tidvis savner litt motorlyd i bilen. Stort sett er det veldig deilig at det er stille og at jeg kan høre på musikk uten motorstøy, men av og til hadde det vært gøy på lyden av forbrenningsmotor. Hjelper litt på følelsen å ta ned vinduene, kanskje fordi det minnner om motorsykkel.

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Teslanewbie

Savner motorlyd noen ganger  og jeg synes at det er litt trettsomt å stendig vaske vinduet på innsiden ..  ;D
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Muffinman

Jepp, skulle hatt vindussviskere på innsiden også...

o.b.lix

Synes den ser mindre ut en model S, så da kan det være en konkurrent til model III.

Står ingenting om rekkevidde, men det jeg stusser over, er at den skal bli drevet av Android 5.0 - jeg bruker det på min telefon, men tror ikke det er stabilt nok til å bruke i 200km/t, samt at "alle" kan hacke dette, siden er et åpent system?
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Amoss

Sitat fra: o.b.lix på onsdag 29. juli 2015, klokken 10:05
Synes den ser mindre ut en model S, så da kan det være en konkurrent til model III.

Synsbedrag. Siden dette er en modifisert Model S, så er nok størrelsen temmelig presis akkurat den samme :p
Model S 85D


Avh

XPENG P7
Ex Tesla mod 3
Ex Tesla S 85 kWh Rød mm
Ex Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA