Den eneste av disse 4 oventil fås ikke med V2L og det er Citroën.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: RJK på mandag 02. desember 2024, klokken 21:16Burde hatt med startprisen, da de fleste klarer seg uten V2L, og kortere rekkevidde, og da er man nede på 245 ca + nødvendige tillegg!
Sitat fra: RJK på mandag 02. desember 2024, klokken 21:11Sitat fra: turfsurf på mandag 02. desember 2024, klokken 21:03315k for en minibil. Det blir for drøyt. Da er man inne på Model 3 territorium.Men får ikke V2L på TM3 eller TMY!
Men ellers enig, det er alt for dyrt for totalpakken! Hadde veldig lenge før det, tatt en TM3 RWD
Sitat fra: Electric cars in Norway på søndag 01. desember 2024, klokken 09:51ElMarkus wow takk for bildene. Den ser jo helt konge ut den bilen der. Superduper god plass da når begge forsetene kan legge helt flatt ned som etter en langkjøring på 4 til 5 timer og man vil hvile før neste kjøre økt. Perfekt liggestilling i en bil. Her bør andre elbil merker lære
Men om Dongfeng Nammi Box vil selge bra i Norge og mot Renault 5 E-Tech, Citroën og Hyundai Inster som du nevner.......
Usikker. tja da skal den være billig og billig er den jo...
Men jeg er skeptisk. Hadde nok valgt en av de andre hvis noen presset meg på å få et svar på dette. Men det er bare meg det. Og jeg tar ofte feil