Sitat fra: Holst på mandag 08. juli 2019, klokken 16:52Takk, det så ut som en spennende løsning!
Se innlegg postet i denne tråden.
https://elbilforum.no/index.php?topic=45307.msg787662#msg787662
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Holst på mandag 08. juli 2019, klokken 16:52Takk, det så ut som en spennende løsning!
Se innlegg postet i denne tråden.
https://elbilforum.no/index.php?topic=45307.msg787662#msg787662
Sitat fra: Croft på tirsdag 07. mai 2019, klokken 18:10X fordi vi egentlig har behov for hundebur, men vi er avhengig av godt leilighetssalg for å få råd til den. Vi er vant til å ha hunden i sele i baksetet, så M3 går til nøds. S hadde sikkert funka den også, men da kan vi heller trøkket på og kjøpe X som er det vi egentlig ønsker
Støydemping, om det blir en 3. Premium connectivity.
Hvorfor er valget mellom 3 og X? Ganske ulike biler både med tanke på størrelse, egenskaper og pris. Hvorfor ikke S?
Sitat fra: Cobos på mandag 06. mai 2019, klokken 20:29
Hvis erfaringen din er med ordentlig gamle biler er det også å forvente at du bruker mer penger på vask av bilen.
Gjør du dette selv er det ikke veldig dyrt, men noe koster det. Byttet selv en nesten 16 år gammel Civic inn i min første Tesla og plutselig var pen lakk viktig
Tilsvarende kan du vurdere lakkforsegling, foliering eller annet som beskytter "investeringen" din. Skal bilen selges etter 3-5 år kan det lønne seg å stelle relativt pent med den.
Sitat fra: Råde på mandag 06. mai 2019, klokken 20:11Får man tilbud om både gummimatter og dekk når man henter bilen hos Tesla? Tilbyr de samme type dekk som frittstående dekkforhandlere selger slik at man like så godt kan finne billigste pris?
Vinterdekk TMX 30.000, TM3 20.000 (litt lavere egentlig). Kjøp hos frittstående dekkforhandler og du kan trekke fra 5-10.000 på dette.
Ellers velger mange å kjøpe gummimatter.