Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Meldinger - Erik Ola Ulvestad

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20
31
Audi e-tron / Sv: Høy batteristatus (SOC) ved lagring i butikk
« på: Fredag 17. April 2020, klokken 18:36 »
Har du tilgang til SOH?

Edit: neppe grunn til bekymring. Har nok ikkje vore over 25grC i butikken i vinter. E-tron har vel relativt stort buffer utanfor 100% også. Har ikkje logga ladestrømforløp til 100% enda, men kan få gjort det snart på en 1-fas 25A kurs på fruens nye e-50. Eg mistenker at eg ikkje vil sjå redusert ladestrøm med denne effekta før 100% desverre. Planen var å lage ekstern lademålfunksjon på generell basis, uansett biltype. Audi er jo så snill i ha dette i bil og instruksjonsbok. Min Leaf 2017 har ingen slik funksjon, men har markant reduksjon etter ca 80%, så det er lett nok å detektere.
(Har 2 stk Besen ladestasjoner på en 3x25A kurs i garasja med full dynamisk laststyring mot kurs OG hovedinntak. Med funksjoner for prioritert bil, utsatt start, websider, rapport, app, garsjeport/lys, u name it :-) )

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

32
Audi e-tron / Sv: Audi-appen mister kontakt med bilen
« på: Fredag 17. April 2020, klokken 17:12 »
Har alle satt inn ekstra data SIM? Vi gjorde det og fekk då registrert epost/passord, melding om Infotainment i appen forsvant, og ting er smooth.


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


33
Lade hjemme / Sv: Tiårets mest meningsløse dings?
« på: Fredag 17. April 2020, klokken 14:54 »


...
Fins det noko vern i bilens ladar som koplar ut lading dersom det skjer ein feil i ladekladden slik at den ikkje slår seg av når pilotsignalet vert kopla ned? Eg har hørt historiar om at det har skjedd "overlading". Det vil sei at ladinga ikkje vert stoppa når den skal.
...
Det er likeretter i bilen som styrer ladinga, så overlading pga påtrykk utanfrå er ikkje mulig.


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


34
Lade hjemme / Sv: Tiårets mest meningsløse dings?
« på: Fredag 17. April 2020, klokken 13:51 »


Jeg har lurt litt på hvordan dette er tenkt å fungere. Hva skjer når strømmen er brutt etter lading avsluttet og man skal lade igjen? Må man ta ut kontakten og sett inn igjen? ...
Ja, det lurer vi nok alle på. Uten app, så er det vel kun kontakt ut/inn eller resetknapp som kan fungere? Dersom forskriftene tillot meir enn 10A, Kokongen hadde nødvendig vern, strømmåler, wifi/blåtann/4G, osv innebygd, strømprisdifferansen på dag og natt var BETYDELIG....så kunne eit liknande produkt hatt ei meining. Men, denne...nei, desverre.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


35
Lade hjemme / Sv: Tiårets mest meningsløse dings?
« på: Fredag 17. April 2020, klokken 11:45 »
Poenget med Kokong er vel å bryte strømmen når den går under eit visst lavt nivå. Dvs når lading er ferdig. Har ANSLUT på noko vis denne funksjonen, Lars?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


36
Til info så støtter ZAPTEC OCPP 1.6J i dag.
Ut av boksen eller via "ZapCloud"?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


37
Lade hjemme / Sv: Lader med lastfordeling og UTEN skytjeneste.
« på: Tirsdag 14. April 2020, klokken 12:02 »
Du vil også ha dynamisk laststyring og ikkje berre simpel manuell justering, antakeligvis?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

38
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Oslo-Trondheim rutevalg, ladevalg og tips?
« på: Mandag 13. April 2020, klokken 12:01 »
ABRP gir feks dette med 16kWh iMiev, 0 grC, 20kmt motvind, batterigrenser 10-100%, 5% degen. (Med alle mulige forbehold om feil!!!) Du må sjølv vurdere om det er gjennomførbart på denne årstid.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


39
Lade hjemme / Sv: Easee / Tibber ladestasjon
« på: ſøndag 12. April 2020, klokken 16:29 »


For å svare meg selv her; Når man bruker Easee sin app så går det tydelig frem av denne at sesjonen står så lenge bilen er tilkoblet.
Dét er vel nyttig om klimaanlegg skal brukast med 230V støtte på eit seinare tidspunkt? Upraktisk å måtte involvere både ladestasjon og bil for dette. (Jada, enkelte biltypar kunne sikkert slått saman ladestasjon App og bil App for felles funksjon, men ville ikkje satsa sparepengane på at det dukkar opp med det første...) 'Vampire drain' må jo betalast for,  enten det blir forsynt frå batteri eller 230V.


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


40


Fikk beskjed av Flowe at OCPP lastbalansering mellom easee boksene er på vei, så hvis dette kommer er vel begge boksene åpne på OCPP.

Om Easee charge får OCPP 1.6/2.0++ JSON rett ut frå kvar enkelt ladeboks (og ikkje berre via sentralt API) så er du meir 'future proof'. Du kan då i prinsippet sette opp din egen OCPP kontroller i lokal uavhengig (#noCloud) installasjon eller velge fritt i skya, og mikse ladeboks fabrikat. Det vil koste en del, men de må i det minste ikkje bytte anlegget.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


41
Er OCPP eit tema?
Typisk er ladeanlegg properitære og bytte av styringsleverandør pr d.d. eit ikkje-tema. OCPP er nok likevel det mest realistiske alternativet i framtida om operatøren/leverandøren skulle gå dukken. I eit slikt stort anlegg reknar eg med at det er eigarinteresser som etterspør kompatibilitet framover? EVLink har OCPP (ikkje sikkert modell tilbydd her har det?) Og Modbus. Easee har ikkje OCPP pr d.d. meg bekjent. (Kun via API i sky,  så lenge Easee AS er operativ). Easee Home er jo veldig innovativ i privatmarkedet, men  i stort anlegg er 'fancybox' av mindre betydning. Operatøren sine websider/App for rapportering og administrasjon er nok viktigare.

EVlink har vel opsjon for fast kabel? Mange svergar til Type2 kontakt for å kunne bytte mellom Type 1 og 2 kabel, spesielt for eigarseksjonar med kortare kjøp/salg intervall. Mange kjøper då uansett ein ekstra kabel som heng (og sleng) på plassen, men fast kabel er billegare og ryddigare, meinar eg.

Faseomkobling (Easee(?)) for 1-fase bilar (3.6, 7.4kW) er kun eit tema for små anlegg. For store kursar blir det statistisk sett ingen gevinst.

Huff, her blir det berre fleire og fleire moment...ikkje lett for TS. Personlig synest eg klart at Easee er mest 'sexy', men i store anlegg er det altså ein del andre moment.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


42
Er det mulig å få et tilbud med skinneløsning også med Easee?
Er ikkje det slik at Easee (og Zaptec) praktiserar intern strømmåling som overstrømsvern, evt at boksen har I>63A kortsluttningsytelse slik at dei slepp å sette sikring på kvar boks?
Korleis kan dei ellers forskriftsmessig montere dette? EVLink på skinne har vel automat i kvar avtappingsboks.

Skinne vs kabel handlar også om 'komfort', dvs kor mange samtidige 22kw sesjonar ein ønsker. For 63A er det maks 2 samtidige, for 250A vesentlig fleire. Mange set jo tak på 11kW eller mindre. Sjølv 10A over natt dekker jo mange sitt totalbehov.

@Turfsurf: Korleis gir Easee meir totalkapasitet?
Kapasitet kan aldri flyttast mellom små(63A) kursar. Større kursar=større fleksibilitet.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

43
Lade hjemme / Sv: Tiårets mest meningsløse dings?
« på: ſøndag 29. Mars 2020, klokken 01:33 »
Ser ikkje ut til at EV kladden er å finne på Lightcircle.no lenger...

 Greit nok med en automatisk 'lastkutter' til ladeutstyr for mobil, kamera, etc, men uten app, når blir kontakt re-aktivert? Må altså også der plugge ut/inn?
For elbil blir det vel også ei utfordring med å få starte forvarming/AC med 230V støtte når batteri har blitt fullada og fråkopla i løpet av natta?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


44
Lade hjemme / Sv: Tiårets mest meningsløse dings?
« på: Torsdag 26. Mars 2020, klokken 18:46 »
Skal schukokontakta i denne boksen tåle meir vekt enn ei standard veggkontakt? Om ein har ein 'after market' ladekladd som trekker 13-16A vil då denne boksen stå og slå ut og inn kontinuerleg  når strøm går over 10A?
Original ladekladdar koplar vel også ut spenning når bil er fråkopla?
Tvilsom greie, ja.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


45
Hvordan defineres frittliggende garasje? For vår bruk vil det være i en garasjerekke på fire samt boder i tilknytning, men vekk fra selve hovedbygningen (leilighetskomplekset).
Saksa frå NEK faq ang. delt garasje:
"NEK 400-7-722:2018, avsnitt 722.305.305 tar ikke stilling til hvordan den frittliggende garasjen er anordnet.
Når NK64 har benyttet begrepet “frittliggende” er dette ment for å dekke opp situasjoner hvor garasjen/garasjebygget ikke har noen felles bygningsdel med boligen. Om det er én eller flere tilførsler til garasjebygget tar avsnitt 722.305.301 ikke stilling til."

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20