Se https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=348380990
Kan også være fleksibel med levering i juni/juni dersom kjøper har behov for det.
Kan også være fleksibel med levering i juni/juni dersom kjøper har behov for det.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ToWalkOrDrive på lørdag 13. april 2024, klokken 08:14Vet ikke om dette bare er fra konseptstadiet, men på "Oppdag G6" siden på Xpeng hjemmesiden så skriver de "smart interiør" og har bilde av at en kan kjøre passasjersiden helt frem, og legge ryggen helt flat, slik at en kan legge en kontrabass der. Ville vært veldig praktisk om en kan gjøre det. Særlig om en i tillegg kan legge ned baksetene (delt).
https://www.xpeng.com/no/g6
Sitat fra: Wilhelm70 på søndag 19. mars 2023, klokken 07:24
Ja opplever samme etter 3.0. Helt merkelig følelse og man skvetter skikkelig, da dette skjedde gjentagende ganger på E6 litt sør for Lillehammer. Opplevde dette til og med på grusvei uten is.
Det er noe riv ruskende galt.
Samme ved oppgitte rekkevidde ved 100% - nå etter 3.0 viser den kun 310km.
Sitat fra: Octogenarian på onsdag 25. januar 2023, klokken 22:07
Stip.
Hadde samme erfaring med min iV80. Ifjor var det problemfritt på piggfrie dekk. I år klarte ikke å komme opp en slak bakke på isete vei. Følte meg nødt til å kjøpe piggdekk for første gang på over 40 år.
Sitat fra: 02jan på mandag 19. desember 2022, klokken 17:41
Ja, så du tolker det dit at jeg mener varmen fra klimaanlegget produseres med energien fra 12v batteriet?
* jeg la inn denne info, da denne 80x er de tidligste produserte med ME3.0 fra dag 1 (produsert feb 2022) og at bilens klimaanlegg har fungert klanderfritt, selv nå som det har vært -15 ned mot -20 grader. La da også inn at bilen ikke har hatt noen problemer med hverken feilmeldinger eller for svakt batteri.
Kraftigere batteri i denne enyaq var med spørsmålstegn, har ingen anelse hvilken forskjell i ampere, volt eller batterikjemi.
Sitat fra: Egil S på tirsdag 06. desember 2022, klokken 16:19
Min Coupè ble registrert i går, skiltene kom i dag og utlevering er avtalt til torsdag.
I følge min selger vil alle biler som kommer før jul bli registrert for å unngå moms, så er spørsmålet nå siste båt i år kommer.
Selgeren min har også en RS i Max utgave, den har stått i banking i 4 uker i morgen, så de har helt klart store problemer på fabrikken.
Sitat fra: 02jan på lørdag 10. desember 2022, klokken 19:15
Her jeg bor , har det vært -8 til idag -14 grader. Temperaturen står på 19.5 grader og har fungert utmerket, nesten så den gir for mye varme (høy temp) ved forvarmingen. Ratt, frontrute og ratt er veldig rask oppe i for meg høy temp, slik at jeg skrur dette ned til trinn en eller av.
Bruker bilen stort sett til fritid, ut og inn med ski, våte sko/treningstøy flere ganger i uken. Har overhode ikke hatt noen grunn til å gå inn i meny å fikle med innstillingene. Står fast på Auto og middels vifte styrke(trinn 2).
* min bil ble produsert og levert med ME 3.0 og mener den har kraftigere batteri en de med eldre SW (?).
For de med problemer , oppgi gjerne hvilken programvare versjon bilen er satt opp med.
Sitat fra: Egil S på søndag 18. desember 2022, klokken 13:21Sitat fra: e.e.n på lørdag 17. desember 2022, klokken 19:11Sitat fra: Egil S på lørdag 17. desember 2022, klokken 17:18
Min RS Coupè ble levert med 3.1.
Er 3.1 klargjort for OTA (som ikke krever besøk på verksted)?
Ja, den klargjøringen var i 3.0.
Oppdatering fra 2.x krever verkstedsbesøk og tar rundt 6 timer, samt at det skal installeres nytt 12v batteri.
Etter 3.0 er den klar for OTA.
Ser det ikke er så mange som har fått 3.1 OTA ennå, men de rulle nok ut gradvis slik at ikke serverne skal kræsje.
Er snakk om at 3.2 kommer på vårparten.
De har også endret hvordan dette ser ut på 3.1, det står nå 0551 på software. så 0551=3.1
Sitat fra: Mortstokk på tirsdag 29. november 2022, klokken 09:58Sitat fra: Rusalka på onsdag 14. september 2022, klokken 10:20
I sin tid smilte flere av svigerfar som aldri rørte innstillingene på varmeapparatet i sin 240. Nå er det jeg som ikke forstår .....
Problem: Det er litt kaldt i bilen => jeg trykker temperaturen til 24 grader => tiden går => fremdeles ikke behagelig temperatur, "Kald" luft kommer ut av dysene.
Hva gjør jeg galt ?
Min løsning foreløpig er enten trykke på "rask oppvarming" eller trykke opp temperaturen på 29 grader..... (da blir det varmt !!)
Noen som kan hjelpe ??
Jeg kjenner ikke til hvordan det er i Enyaq, men i Vw Id modellene kan man holde på viftesymbolet for så å få opp tre valg av viftehastighet. I min Buzz står viftehastighet på minimum.
Vil kanskje tro at Enyaq har noe tilsvarende.
Sitat fra: Bigdrago på fredag 22. juli 2022, klokken 13:42
Noen som har installert en dashcam? Denne ser veldig lovende ut
https://fitcamx.com/products/fitcamx-dash-cam-for-vw-volkswagen-skoda-enyaq