Keg kjøpte 32A lader før det ble vanlig med smarte/justerbare ladere. Vår i3 lader på 7,4 kW når det trengs, men redusert til vanlig pga 50A hovedsikring. Skulle ønske dette kunne justeres i I-Pace også.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: TM på torsdag 08. november 2018, klokken 06:56https://www.google.no/amp/s/insideevs.com/lets-look-at-the-specs-of-the-samsung-sdi-94-ah-battery/amp/Sitat fra: Blodstrupmoen på onsdag 07. november 2018, klokken 18:38Er dette ment som en spøk, ellers har vel du en 0 for mye .
Du kan lade akkurat som det passer deg på en i3. Den har inteligent ladestyring og temeraturkontroll, så levetiden på batteriet vil være mye lengre enn resten av bilen, 600000-900000km før man får reduksjon i batterikapasitet. Bare å kjøre å ikke tenke på dette.
60.000 km , 3 år vil nok ikke gi en merkbare redusert kapasitet, men etter 600.000 km vil jeg tippe at restkapasiteten er 0 %.
Sitat fra: Chimp på onsdag 24. oktober 2018, klokken 18:13
Btw, du har ikke slått inn speilene? Trodde bilen var 219 med speil..
Sitat fra: Chimp på onsdag 24. oktober 2018, klokken 17:38De var slått inn forbi portåpningen. Det er så trangt at dørhåndtakene lever farlig om den skal brukes i hverdagen, så det tar jeg ikke sjansen på før vi har fått utvidet garasjen.Sitat fra: lr-80 på onsdag 24. oktober 2018, klokken 15:54
Jeg har en trang garasje, bredde port 215 cm, 249 cm innvendig. Det er selv med innfellbare speil ikke mulig å bruke denne garasjen i det daglige, men det lar seg gjøre å få bilen inn. Døren kan åpnes tilstrekkelig til at det er mulig å forlate bilen inne i garasjen.
Takk for bilder! Lurer bare på hva du mener med at det selv med innfellbare speil ikke er mulig å bruke garasjen? Du skriver jo, og jeg ser av bilder, at du får bilen inn?
Da er det jo mulig å bruke garasjen:)
Sitat fra: ArTa på mandag 01. oktober 2018, klokken 22:28Hvor mange km er det snakk om?
Avtalen vi har (firmaet) går ut på at man mottar kjøregodtgjørelse og kjører minimum x antall km i firmasammenheng, det må bekreftes av firmaet.
Får ikke jeg den rabatten så er det hade til Møllergruppen for min del. For jeg ser på avtalen som en langsiktig samarbeid der vi kjøper over en lengre tidsperiode biler fra dem. Samtidig som den sørger for at Audi for den rette type sjåfør bak rattet (Teknologi firma, hovedsakelig ingeniører).