Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Øystein16

#31
Sitat fra: Ketill Jacobsen på fredag 30. april 2021, klokken 12:31
Tesla har i prinsippet to måter å få tak i Bitcoin, kjøpe eksisterende eller kjøpe nylagde. I siste tilfelle er det snakk om voldsom energibruk for å lave de nye. I praksis setter Tesla bort denne jobben med å kjøpe bitcoin slik at det blir en miks av nye og eksisterende. En Bitcoin er uansett det samme enten den er gammel eller nylagd.
Enkelte spekulerar kanskje i at det etter kvart vert fleire demente med Bitcoin. Det kan vera vanskeleg nok for ein frisk person å finna ei ordinær fil på ein PC - sjøl om ein har ein kopi på ein annan.
#32
Kjøpe elbil? / Sv: Tilhenger - hva er kriteriet?
mandag 26. april 2021, klokken 09:37
Sitat fra: Espen med elbil i tankene på mandag 26. april 2021, klokken 07:49
Er ikke bilen sterk nok?
Har det noe med batterikapasiteten?
At rekkevidden blir så kort at den skremmer kjøpere?
Drivverket?
Me kjøpte hybrid i standen for el for 5-6 år sidan, sidan det ikkje var elbilar med tilhengjarkrok. Eg reknar med at det er mangel på girkasse som er primært problem, spesielt med mindre batteri. For vår bruk har det fungert supert. Eldrift og rygging med ein litt tyngre tilhengjar opp smal veg med sving :+1:.
#33
Lade hjemme / Sv: Bruk av ladekabel med schukokontakt?
mandag 12. april 2021, klokken 10:01
Sitat fra: Maxwell_400 på mandag 12. april 2021, klokken 09:25
Ville ikke ha satt en ladestasjon i ødemarka, den kan fort bli borte. Bytt ut Schukoen med en blå 16A CEE og ha en transportabel ladeboks med CEE, det er trygt. Hvis du da trenger Schuko ved park. plass til motorvarmer eller lignende kan du bruke en enkel overgang.
Her er komplett sett for dette til kr 1750.

https://gronnemil.no/produkt/besen-flexcharge-basic-uno-ladekabel-mode-2-type-2-til-cee-3-7kw-16a-1-fas-5m/


#34
Elbiler i media / Sv: Porsche med eget ladenettverk?
torsdag 18. mars 2021, klokken 19:01
Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 18. mars 2021, klokken 15:55
Exit-stil
[/quot]

Denne frå VG i dag er kanskje litt i same gate, men om økonomiske bindingar mellom forretning og politikk. (Det er verken bilmerket eller elbil som er fokus for min del her).

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dlqeqJ/spetalen-gamblet-mot-tesla-aksjen-gir-raja-250000-kroner

#35
Sitat fra: arthur på onsdag 17. mars 2021, klokken 15:09
De som kjører lastebil kan sende regningen videre til kunden.
Ja, det er jo den fundamentale tanken i nasjonaløkonomi og økonomisk vekst. Prosentrekning av kreditt er nøkkelen til framgang og vekst...

Det er vel ikkje utan grunn at det ikkje vert tildel Nobelpris i økonomi, men at det er ein nasjonalbank som står bak den.

#36
Sitat fra: Dyreborg på torsdag 04. mars 2021, klokken 16:55
Vil man da med loven i hånden ha rett til å sette opp 2 ladere?
Det er mogeleg, men fordelingsnøklane/sameigebrøken kan medføre at du må betale dobbel kostnad - og på eventuell felles infrastruktur. Det er styret som må svare på det spørsmålet.
#37
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Peugeot e-208: cee lading?
lørdag 06. mars 2021, klokken 16:35
For vår del har har dette vore eit supert opplegg for lading av bil i snart seks år, anbefalt og tilsvarande brukt av elektrikar. Opplegget er meir fleksibelt sidan det kan brukast for anna type utstyr - betongblandar, bord- og sirkelsager, hageutstyr og anna - sånn sett burde kanskje alle hatt tilgang til ein CEE-kontakt, uavhengig om ein har ein ordinær ladestasjon. Me har hatt tilsyn utan merkand, og kontrollør kommenterte at B-sikring (dyr) var av god kvalitet (Schneider).

Med vår bruk er dette opplegget tryggare enn om me hadde hatt ordinær ladestasjon, men ingen rein CEE-kurs til anna litt krevande bruk.

#38
Ladeplasser og ladekabler / Sv: Peugeot e-208: cee lading?
lørdag 06. mars 2021, klokken 10:50
Denne er super og billeg!

https://gronnemil.no/produkt/besen-flexcharge-basic-uno-ladekabel-mode-2-type-2-til-cee-3-7kw-16a-1-fas-5m/?attribute_pa_velg-type=adapter-til-schuko

Du bør likevel ha avklart om det er kurant å bruka kursen til lading av elbil.
#39
Sitat fra: Wisd0m på onsdag 03. mars 2021, klokken 21:37
Sitat fra: algron på onsdag 03. mars 2021, klokken 21:34
"Vi skal ha betalt når du ikke lader på vår lader" leser jeg det som :(
Eller, hvor lite transparent kan vi lage dette prisingssystemet. Umulig å vite hva man betaler for. Hvor mange kWh er 12000 km? Hva er lade lite hjemme? De er så ullent som det kan få blitt.

Det er vel uansett utfordringa for dei som bur i burettslag og sameiger - faktisk uavhengig om dei ladar eller ei, sidan dei vert må delta i finansieringa for andre - anten dei vil eller ei.

Har du elbil med stort batteri, er vel prinsippet det same - du betalar for den lengste turen, og då i praksis for turar du sjeldan tar. 
#40
Dersom du skriv "elbilhjelpen" og brukar biletesøk i Google Chrome vil du finne fleire slike sider - trist, men slik er verda. Du ser det på nettadressane bileta ligg.

#41
Sitat fra: Daniel_0007 på onsdag 17. februar 2021, klokken 09:41
Sitat fra: Øystein16 på onsdag 17. februar 2021, klokken 09:24
"Her kan det bli forbudt å kjøre fossilbil i Oslo, men er det så ille, det da?"

Er som folk over sier, det er bare første steg etter det så kommer nok forbud mot bil generelt.

Det var eit "enter" som gjorde at innlegget ikkje vart posta ferdig.
#42
"Her kan det bli forbudt å kjøre fossilbil i Oslo, men er det så ille, det da?"

Det er vel dei det får negative konsekvensar som eventuelt føler om det er ille. For dei me har i nær familie i Oslo, vil eg tru at totalforbud for all privat bilbruk sånn sett er like greit. Mange klarar seg fint utan bil i Oslo. Dei fleste er vel slik at dei best toler den urett som ikkje rammar dei sjøl.

#43
Lade hjemme / Sv: Elbil Ladere
torsdag 21. januar 2021, klokken 10:21
Sitat fra: Vollis47 på tirsdag 19. januar 2021, klokken 23:59
Ikke gjør noe med å sette opp ladeboks uten å konferere med styret. Du må ha styrets godkjenning for å sette opp noe i fellesområdet. Kanskje er det flere som skal ha elbillading snart. Jobb sammen for å finne løsninger som kan gjøres tilgjengelig for alle.
Det kan og vera smart å forstå logikken med lading. Eit ladepunkt med 22 kWt kan som eksempel teoretisk fullade 24 ordinære/eldre elbilar på eit døgn, eller 500 kW på eit døgn - tilsvarande 2500 km køyring.
#44
Lade hjemme / Sv: Lovlig CEE-lading
torsdag 14. januar 2021, klokken 08:47
Elektrikaren anbefalte CEE for eigen ladekurs i vår frittståande garasje, sida det gir anledning til meir fleksibel bruk for anna utstyr. Me har hatt tilsyn, og fekk positiv kommentar for opplegget - litt dyr B-sikring (Schneider). Sikringsskap og samsvarerkøring viser at det er kurs for elbil. Me brukar ein rimeleg fleksiladar (16A) (2000 kroner) og har ikkje hatt problem til dags dato.
#45
Elbilen i Samfunnet / Sv: Trille eller regenerere
lørdag 02. januar 2021, klokken 09:43
Sitat fra: elektrolux på fredag 01. januar 2021, klokken 19:20
Think a266 hadde også løsning på dette i form av auto regen:

Økte hastigheten mer enn med 5 km/t etter at en tok foten vekk fra pedalen gikk bilen automatisk inn i regenereringsmodus og arresterte i praksis videre fartsøkning.

Ja, det er slik det virkar, er satt opp i Golfen vår når når ein køyrer i D. Det er sånn sett tri køyremodi i D og to i B - pluss ACC. Eg brukar ikkje B - det er slitsomt, Då helst ACC på langtur eller køkøyring.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA