Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Einride

#31
Kia Niro EV / Sv: Niro kommer uten APP? En real kalddusj...
lørdag 29. september 2018, klokken 20:14
Sitat fra: Kårepåsporet på lørdag 29. september 2018, klokken 15:45
App/Zoe og manglende hurtiglading og kresen mtp nett(kan ikke lade på IT fordelingsnett) er et lett valg for meg: velger lett bort App mot å kunne lade overalt. Samt hurtigladere 2-4-5 ganger raskere enn Zoe.....
Nå vet jeg ikke hvor raskt Zoe blir varm, men når Bil testet Soul og Zoe i 2014 så fikk Soul skryt for å være varm og god i rundt -20, mens Zoe ble omtalt som sommerbilen..... Mulig Zoe ikke er optimal vinterdag ift Kia/Huyndai?

Er fullstendig klar over alle utfordringar bilen har elles, har tross alt hatt ein Zoe i over 3 år no (og hadde neppe valgt Zoe igjen). Men dei skal ha skryt for det dei faktisk får til sånn nokonlunde, som i tillegg ein heilt ny elbil i 2018 ikkje får til (Kona, mest sannsynleg også Niro) ;)
#32
Kia Niro EV / Sv: Niro kommer uten APP? En real kalddusj...
lørdag 29. september 2018, klokken 11:47
Dei som klarar seg uten app mistenker eg at aldri har hatt det, eller kun parkerar i garasje vinterstid ;)

Men for å vere litt meir seriøs så er app veldig kjekt å ha.

Største idiotien til Hyundai på Kona (og Ioniq?), og som sikkert vil gjelde for Niro også, er derimot at du må stå tilkobla straum for å kunne forhåndsvarme bilen. Eg kunne stort sett klart meg med pre-definerte tider for oppvarming av bilen, men når bilen MÅ lade for at dette skal aktivere, blir det ganske ubrukeleg. Med 64 kWh batteri vil dei aller færraste måtte lade kvar natt. Og når bilar med ~20 kWh batteri kan forvarme utan å lade, burde i alle fall ein bil med tre gongar kapasiteten ha det. La det vere opp til brukaren om dei vil bruke batterikapasitet på dette eller ikkje, og set heller eit nedre nivå for oppvarming, f.eks 25% eller 30% batteri.

Renault Zoe har sine feil, men på akkurat forhåndsvarming har dei gjort mykje riktig. Mulighet for timer i bil og timer frå app, mulighet for å starte oppvarming umiddelbart frå app OG frå nøkkel. Veldig nyttig!
#33
Elbiler i media / Sv: Én Kona mindre på veien
fredag 28. september 2018, klokken 12:36
Ein tre veker gamal sak, som i tillegg er bak betalingsmur?  :-1: ;)
#34
Hyundai KONA / Sv: Hvilke ski-/takbokser passer på kona
mandag 24. september 2018, klokken 20:49
Hm, 225 cm lengde må jo bety at den stikker ganske godt ut foran på bilen?

Men den var ikkje så avskrekkande pris på, i alle fall:
https://autoload.no/produkt/takbokser/calix/calix-430-flat-glossy-black-dual-opening-ny-modell-med-flat-bunn

Har nokon her erfaring med Autoload.no?
#35
Kia Niro EV / Sv: Teslabjørn er i Sør-korea for å teste Niro EV
søndag 09. september 2018, klokken 10:00
Enig, Niro ser ut til å bli ein meir praktisk bil, både på innvendige detaljer og plass. Men den ser jo veldig kjedelig ut! Konaen er kanskje ikkje noko designperle den heller, men synst allikevel den har eit fortrinn på design i forhold til Niro. At dei 1000 første Niro EVs i Norge og blir levert i grå, grå, grå eller grå ( ;) ) bidrar jo enda litt til å framheve det trauste med bilen.

Men heilt klart, får den hengerfeste skal det nok godt gjerast å velge elbil med hjartet heller enn fornuften for svært mange. Nei, uavhengig av om den får hengerfeste eller ikkje. Den vil nok ikkje ha nokon direkte konkurrentar i den størrelses- eller prisklassen på ei stund uansett :)
#36
Hyundai KONA / Sv: Livet sammen med Kona
mandag 03. september 2018, klokken 11:01
Godt å vite! Då skal eg teste det når anledningen byr seg :)
#37
Hyundai KONA / Sv: Livet sammen med Kona
søndag 02. september 2018, klokken 20:54
Fekk bilen fredag og har ikkje fått køyrd meir enn knappe 25 mil så langt, men veldig imponert over bilen så langt.

Eg sitter godt, sjølv om sitteputa kanskje er litt kort (det ser ut til å vere ein gjenganger på koreanske bilar?). Forholdsvis god plass i baksetet, både til framover- og bakovervendt sete. Sistnevnte står bak passasjersetet, bak førarsetet vart det litt for knapt for min del.

Lading har eg ikkje ein gang testa enda, sidan bilen fortsatt har 40% batteri igjen. Ein kjapp kikk i instruksjonsboka under ein fergetur såg ut til å oppgi at «nødladaren» støttar 6-7-8 A ladestraum. Hadde håpa den kunne setjast til 10 A i det minste. Er det nokon som har prøvd ut denne og sett kva ladestraum den faktisk kan levere?

ACC har fungert ganske bra, men den driver assist-greia blir litt for nervøs og ustø for min del. Den kan «kjøre» fint sjølv på ei god stund på rette strekker og gjennom slakke svingar, men så kan den plutselig få det for seg at den skal kline seg ut mot autovernet eller inn mot midtstripa i ein sving. Det begrensar bruken av det for min del.

Meinar eg las at ACC også kunne brukast i køkjøring og at den både stoppa og starta sjølv? Det fungerte i alle fall ikkje hos meg, der slo den seg av når bilen foran stoppa og min bil også stoppa.

Ryggekameraet har oppløysing fra ca 1995, men ser i alle fall ut til å takle varierande lysforhold sånn nokonlunde. Spent på korleis det blir ut på vinteren med regn og slaps og lav sol.

Litt støy under køyring, men ingenting som har irritert meg så langt. Det kan verke som om at det meste kjem frå bakhjula/bak i bilen. Må nok ut på eit par lengre turar før eg kan gi nokon endeleg dom over støynivået.

CarPlay testa eg også så vidt, med ein iPhone 7, og var ikkje nevneverdig imponert etter eit par testar. Første gong ville ikkje lyden på, andre og tredje gong fekk eg lyd, men då opplevde eg ein del skurring innimellom. Trudde me for lengst var forbi det stadiet. Bluetooth fungerte derimot upåklageleg. Trådlaus lading støttar ikkje telefonen min, så ikkje prøvd det enda.

Sport mode gir god akselerasjon, men i tillegg ein så følsom wattpedal at du nesten er garantert spysjuke ungar i baksetet  :D Comfort var greit, ECO og ECO+ gir for laber respons på gass, så det kan bli litt irriterande (mykje det same som i Zoe).

Det merkast i svingar og ujamnt underlag at bilen er tung, men den ligger ganske fint på vegen elles.

Svært imponert over forbruket så langt, sjølv om det har vore tilnærma ideelle forhold (tørre vegar, rundt 15-18 grader, så AC knapt brukt). Utan å ha prøvd å køyre spesielt økonomisk har det ligge på ca 125-130 Wh/km. Vestlandsvegar, stort sett 50-80, snittfart på ca 65 km/h. Det skulle gje omlag 500 km rekkevidde under slike forhold  :+1:
#38
Hyundai KONA / Sv: Tracking Kona - oppgi din leveringstid her
torsdag 30. august 2018, klokken 12:22
282 blir utlevert i morgon, 31. august  :)
#39
Støy er ekstremt subjektivt, men at ein liten bil til ca 330 000 kr med eit batteri på 64 kWh har spart inn på ting som støydemping burde vel ikkje overraske så voldsomt?

Når det er sagt, så er det ikkje slik at alle testar av Kona electric påpeikar voldsomt høgt støynivå, så det er neppe så gale som overskrifta i tråden her får det til å virke.

Me kjem mest sannsynleg til å bytte ut ei Mazda 6 stasjonsvogn som byrjar å bli ein del år, og den har eit heilt forferdeleg støynivå ved 70+ km/h! Så for vår del blir det mest sannsynlig ein forbedring. Prøvekøyrde både Kona i bensinutgåve og Niro PHEV, og ingen av dei var i nærheten av støynivået til Mazdaen ved høgare hastighetar. Alt sjølvsagt subjektivt sett (høyrt).
#40
Hyundai KONA / Sv: Tracking Kona - oppgi din leveringstid her
tirsdag 14. august 2018, klokken 11:37
Sitat fra: Jakal på mandag 13. august 2018, klokken 11:47
"Antar at dette er på austlandet sidan forhandlar allereie har mottatt bilen?".

Ja, Oslo. Bilen din var sikkert på samme båt som min, som kom til forhandler i dag. Ta en telefon.

Ringte dei i går, og fekk beskjed om at dei no venta på lister fra Hyundai for oversikt over kva bilar som var på veg. Dei hadde allerede mottatt ein bil, Ceramic Blue med skinnseter og soltak. Høgare kønummer enn meg, så enkelte er ekstra heldige ut i frå farge og utstyrskombinasjonar ser det ut til :)

Blei så oppringt igjen i dag og fekk beskjed om at bilen er forventa til forhandlar tidlig i september, med estimert utlevering rundt 10. september.

Oppdatert info:
Sitat


   

   
Kønummer       Estimert leveringstid Ny leveringstid         Utlevert                   Spesifikasjon          
        282        September/oktober   Est. 10. septemberPulse Red skinn
#41
Hyundai KONA / Sv: Tracking Kona - oppgi din leveringstid her
mandag 13. august 2018, klokken 11:05
Sitat fra: Jakal på mandag 13. august 2018, klokken 10:52
Køer. 314. Pulse Red / skinn. Opprinnelig september / oktober. Bil ankommet forhandler, utlevering 20-22 august.

Antar at dette er på austlandet sidan forhandlar allereie har mottatt bilen?

Du har akkurat samme konfigurasjon som meg, men eg har kønummer 282. Ikkje fått nokon ny informasjon enda, og forhandlar påstod(for ei vekes tid sidan) at dei ikkje fikk vite meir før etter 19. august (ny frist for kontraktsignering?). Trur eg skal ringe dei igjen. Anten er ikkje forhandlar heilt med på notane, eller så er kønummeret til Hyundai no berre eit veiledande tal.
#42
Kia Niro EV / Sv: OVMS support?
lørdag 11. august 2018, klokken 20:18
Sitat fra: goev på lørdag 11. august 2018, klokken 12:59
Det er foreløpig det vi har fått til.

Ikkje undervurder kva de har fått til, det er ei imponerande liste spør du meg :)

Eg har dessverre lite erfaring med CAN bus, men har jobba ein del med embedded programmering, så dersom det blir bestilling av Niro på oss kan eg gjerne hjelpe til der det blir mogleg.
#43
Kia Niro EV / Sv: OVMS support?
fredag 10. august 2018, klokken 22:15
For oss uinvidde, kva funksjonalitet gir OVMS på Kia Soul?
#44
Kia Niro EV / Sv: Når skulle det komme mer info?
tirsdag 07. august 2018, klokken 20:32
Faktisk tal på reservasjonar er sikkert litt lavare. Meinar å ha lest ein plass (Niro-gruppa på Facebook?) at det reservasjonsnummeret auka sjølv om ein avbraut reservasjonen i betalingstrinnet. Garantert ein del som har begynt på reservasjonen, men ikkje fullført betalingstrinnet av ulike grunnar.
#45
Hyundai KONA / Sv: Tracking Kona - oppgi din leveringstid her
lørdag 04. august 2018, klokken 10:29
Ringte forhandlar i går og spurte om dei hadde fått nokon oppdatering, men han sa at dei visste ikkje meir før etter 15. august når fristen for kontraktsignering har gått ut. Det kan jo umulig stemme dersom andre allereie har fått oppdatering frå sin forhandlar.

Har sjølv kønummer 282 med Pulse Red og skinnseter. Estimert levering er fortsatt sep/okt, ingen ny leveringstid enda.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA