Innlegg slettet, bruker utestengt.
Diskuter sak, ikke person.
Lars
Forum admin
Diskuter sak, ikke person.
Lars
Forum admin
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Elbil fundamentalist på lørdag 26. desember 2015, klokken 23:42Dette er mi erfaring og. Det går veldig i bølgjer. Eg har stått i kø på superladar ein gong, på Gol. Det var vel 4-5 bilar før meg i køa. Det pussige var at det ikkje kom nokon bak oss, og då bilen vår var ferdiglada var vi den einaste Teslaen som var att. Vi stod der i minst halvannan time til saman, inkludert 20 minutt i kø, sidan vi hadde 300 km att å køyre før vi var heime.
Tror trådstarters opplevelser i Danmark er tilfeldig variasjon. BB forklarer at han sjeldent ser fulle SC, men at om SC er fulle så kan de etter kort tid være tomt for biler igjen.
Sitat fra: dosmont på tirsdag 29. desember 2015, klokken 15:04Det er i alle fall ikkje noko EU-direktiv som tilseier at dei må det, sidan Tesla har bygd eit privat ladenettverk for eigne bilar, og ikkje ikkje tillet andre å lade. Dermed er er ikkje superladarane offentlege ladestasjonar etter EU-direktivet. Dersom dei hadde vore tilgjengelege for andre som ville lade, hadde Tesla både hatt plikt til å utstyre ladestasjonane med CCS-plugg og hatt krav på offentleg støtte for utbygging av superladarnettverket. EU-direktivet seier ingenting om at alle ladestasjonar må vere offentleg tilgjengelege, men dersom dei skal ha støtte til utbygginga, og telje med i statistikken over offentleg tilgjengelege ladestasjonar i eit land, må dei vere det. EU-kravet er ein offentleg tilgjengeleg ladestasjon pr 10 elbilar, om eg ikkje hugsar feil. Dei aller fleste kan vere normalladarar på opp til 22 kW.
Problemstillingen er om Tesla må tilrettelegge for combo på ladestasjonene sine eller om de slipper på noe vis.
Sitat fra: Rio på tirsdag 29. desember 2015, klokken 13:21Eg har sitert ordrett frå direktivet. Direktivet er ingen fantasi. Når du ikkje kuttar vekk mesteparten av setninga eller andre vesentlege punkt i direktivet, og ikkje minst ser dei i samanheng med resten av direktivet, går tydinga svært godt fram. Dette er heilt uomtvisteleg. Det står der svart på kvitt. Du kan få det på meir enn 20 språk. Eg har ikkje sett nokon andre enn deg, Rio, tolke direktivet på den måten du gjer, basert på enkeltord teke ut av samanhengen. Når juristar skal tolke ei lov, der dei på heile lova i samanheng, og brukar gjerne forarbeida i tillegg ved eventuell tvil. EU-domstolen ser til og med på mange omsettingar av direktivet, i tilfelle noko kan tolkast ulikt på ulike språk. Metoden med å klippe enkeltord ut av setningar kjem du ikkje langt med.
Det du skriver er dessverre ikke forankret i virkeligheten, i noe jeg har skrevet, eller direktivet, så jeg gidder ikke svare deg på disse fantasiene.
Sitat fra: Rio på tirsdag 29. desember 2015, klokken 11:51Ikkje i fylgje direktivet. Då må private kunne kjøpe eller få tilgong, og her er det altso berre tilgong for Tesla. Tesla eig ladarane og Tesla sel ikkje tilgong til nokon. Heller ikkje eigne kundar. (I ein periode var det mogeleg å kjøpe bil frå Tesla utan tilgong til superlading, og betale ekstra for å få tilgong, men det trur eg ikkje det er lenger.) Du kjøper derimot ein bil som har tilgong til Tesla sitt private superladarnettverk, nettverk av servicesenter, Tesla sitt abonnement på 3G-nett og ulike strøymetenester, osv.Sitat fra: sturle på tirsdag 29. desember 2015, klokken 08:391) Og i slike tilfeller (abonnement eller autentisering) så regnes ladepunktet fremdeles som offentlig, og så må man altså også ha en CCS-kontakt.
BINGO! Det er ikkje mogeleg for private å skaffe seg tilgong, korkje ved å kjøpe eller på annan måte. Det er berre Tesla-bilar som får lov til å lade der.
[...]
Nei, eg trur alle her legg merke til at du ikkje vil svare på spørsmålet om du meiner ei massiv utbygging av superladarnettverket til Tesla vil oppfylle intensjonen i direktivet om at landa skal tilby ein offentleg infrastruktur for lading av elbil.
Sitat fra: Rio på tirsdag 29. desember 2015, klokken 11:51Der strauk du i ex.phil. CCS-kontakt på ladaren er ikkje eit vilkår i direktivet for at ladaren skal vere definert som ein offentleg ladar. Det er derimot eit krav til offentleg tilgjengelege ladarar. Akkurat som at eg ikkje kan skifte ut sikringane i huset mitt med spikar, og påstå at det ikkje er tilkopla det offentlege straumnettet fordi det elektriske anlegget ikkje tilfredsstiller krava for å vere det. At p impliserer q, tyder ikkje at q impliserer p. CCS-kontakt vil i dette tilfellet vere ubrukleg, sidan Tesla ikkje gjev eller sel tilgong til nokon bilar som har CCS-kontakt. Akkurat som dømet med bildelingsklubben som er nemnt i direktivet. Ladaren til kubben er ikkje offentleg med mindre dei tilbyr tilgong til tredjepart.
2) Nei, det tilfredstiller åpenbart ikke direktivet, med mindre man har en CCS-kontakt på laderen.
Sitat fra: Rio på tirsdag 29. desember 2015, klokken 02:52BINGO! Det er ikkje mogeleg for private å skaffe seg tilgong, korkje ved å kjøpe eller på annan måte. Det er berre Tesla-bilar som får lov til å lade der. Det får han utan abonnement, men fordi han er ein bil frå ein spesifikk produsent. Om du so eig 100 Tesla Model S, kan du ikkje komme der med nokon annan bil og insistere på å lade, for bilen får ikkje tilgong uansett kor mykje du masar. Sjølv om pluggen passar. Dermed er ikkje Tesla superladar ein offentleg tilgjengeleg ladestasjon etter definisjonen i direktivet. Når EU krev ein offentleg tilgjengeleg ladestasjon for kvar tiande elbil, kan vi ikkje dekkje det kravet ved å støtte Tesla med massiv utbygging av superladarar. Superladarane er nemleg ikkje rekna som offentlege ladestasjonar i fylgje direktivet, og tel ikkje med i det heile. Dei kjem i tillegg. Andre krav til dei offentlege stasjonane, som spesifikke pluggar eller ladestandardar, er då heller ikkje relevante. For det er ikkje slik at Tesla superladar er ein offentleg tilgjengeleg ladestasjon på dette punktet i direktivet, men ikkje i resten.Sitat fra: sturle på tirsdag 29. desember 2015, klokken 01:05
Nei, Tesla gjer ikkje det. Eg er ein privat brukar, og eg eig ein Tesla, men eg får ikkje autorisert meg på nokon som helst måte på superladarane.
Superchargeren autentiserer og autoriserer bilen din som en del av Teslas protokoll.
Sitat fra: Rio på tirsdag 29. desember 2015, klokken 02:52Nei, eg trur alle her legg merke til at du ikkje vil svare på spørsmålet om du meiner ei massiv utbygging av superladarnettverket til Tesla vil oppfylle intensjonen i direktivet om at landa skal tilby ein offentleg infrastruktur for lading av elbil.
Resten har jeg skrevet før, og det er neppe nødvendig for andre at jeg repeterer det.
Sitat fra: Rio på tirsdag 29. desember 2015, klokken 00:44Då har du ikkje lese det. Meininga er mellom anna:
Ja, det er jo poenget med direktivet.
SitatDet er meininga, ikkje å byggje ut eit ladenettverk som er eksklusivt for Tesla (eller andre bilar).
(24) Member States should ensure that publicly accessible infrastructure for the supply of electricity to motor vehicles is built up. To define an appropriate number of recharging points accessible to the public in their national policy frameworks, it should be possible for Member States to take into consideration the number of existing recharging points accessible to the public on their territory and their specifications, and to decide whether to concentrate deployment efforts on normal or high power recharging points.
Sitat fra: Rio på tirsdag 29. desember 2015, klokken 00:44Nei, Tesla gjer ikkje det. Eg er ein privat brukar, og eg eig ein Tesla, men eg får ikkje autorisert meg på nokon som helst måte på superladarane. Ikkje har eg tilgong til å lade der heller. Det er det berre bilen (ein Tesla Model S) som har, og tilgongen føl bilen uansett kven som køyrer eller kven som eig han. Private kan ikkje kjøpe seg tilgong. Det er ikkje mogeleg.
Derfor har de også lagt til følgende:SitatRecharging or refuelling points which allow private users physical access with an authorisation or a subscription should be considered to be recharging or refuelling points accessible to the public.
Altså, ladestasjoner som tillater private bruker tilgang med autorisering/abonnement (altså, akkurat det Tesla gjør) skal også regnes som offentlige.
Sitat fra: Sven-E på tirsdag 29. desember 2015, klokken 00:29Eg trur du har bomma på kronologien her. Eg svarte kavorka at "I til dømes Tokyo får du ikkje kjøpt bil med mindre du kan dokumentere at du har parkeringsplass til han." Det var eit svar til kommentaren om Japan. Då måtte sjølvsagt Rio komme med eit meiningslaust oppgulp om at det ikkje er slik i Oslo (sjølvsagt er det ikkje slik i Oslo, og heller ikkje i dei fleste byar i Japan), og det er svaret mitt til Rio du siterer her.Sitat fra: sturle på mandag 28. desember 2015, klokken 22:19HerregudSitat fra: Rio på mandag 28. desember 2015, klokken 22:14Oslo var ikkje i Japan sist eg sjekka.Sitat fra: sturle på mandag 28. desember 2015, klokken 22:05Men det får man i Oslo. Og de fleste andre byer.
I til dømes Tokyo får du ikkje kjøpt bil med mindre du kan dokumentere at du har parkeringsplass til han.
Kverulerer du bare for å kverulere?
I opprinnelig innlegg fra kavorka sto det:
"Kan komme på noen tettbebygde organiserte land som Japan og Nederland, og diverse storbyer".
Og da skal du krangle bare for å presisere at Oslo ikke er i Japan?
Sitat fra: Rio på tirsdag 29. desember 2015, klokken 00:32Har du tungt for det? Superladarane er ikkje opne for folk med Tesla. Dei er berre opne for Tesla. Du er ein kløpper til å plukke ord ut av samanhengen og leggej ei anna meining i dei. Prøv for ein gongs skuld å lese dei i samanhengen:Sitat fra: sturle på tirsdag 29. desember 2015, klokken 00:27Les teksten. Det står ikke noe krav om at det skal være for tredjepart. Er det "authorisation or a subscription" for noen (f. eks. folk med Tesla) så skal det være CCS tilgjengelig.
So lenge Tesla ikkje opnar for at tredjepartar kan få tilgong, er det eit privat ladenettverk som ikkje er omfatta av direktivet.
Sitat
A recharging or refuelling point accessible to the public may include, for example, privately owned recharging or
refuelling points or devices accessible to the public through registration cards or fees, recharging or refuelling
points of car-sharing schemes which allow access for third party users by means of subscription, or recharging or
refuelling points in public parking. Recharging or refuelling points which allow private users physical access with
an authorisation or a subscription should be considered to be recharging or refuelling points accessible to the
public.
Sitat fra: Rio på mandag 28. desember 2015, klokken 23:38Lover har heldigvis ikkje noko med personlege eller private meiningar å gjere. Eg held meg til teksten i direktivet, og den er heilt klår. So lenge Tesla ikkje opnar for at tredjepartar kan få tilgong, er det eit privat ladenettverk som ikkje er omfatta av direktivet.
Uansett hva du personlig og privat måtte mene om det, så betyr det altså at Teslas Superchargere er "offentlige".
Sitat fra: Rio på mandag 28. desember 2015, klokken 22:35Nei, Tesla-eigarar har ikkje det. Ingen privatpersonar har det. Eg kan ikkje komme der med ein annan bil og insistere på å lade. Det er bilen som har tilgong, og tilgongen føl bilen. Akkurat som dømet med bildelingsklubben. Dersom Tesla sel tilgong til privatpersonar, vert derimot direktivet gjeldande.
Det står jo her: "authorisation or a subscription". Det er det Tesla-eiere har, og det betyr at hele hurtigladeren (eller Superchargeren) anses som offentlig.
Sitat fra: Rio på mandag 28. desember 2015, klokken 22:12Kva slags autorisasjon eller abonnement kan du skaffe deg for å få tilgong til Tesla superladarar? Sovidt eg veit er det ikkje mogeleg å kjøpe for privatpersonar eller andre. Tilgongen føl bilen.Sitat fra: sturle på mandag 28. desember 2015, klokken 22:04Joda:
Tesla sine ladestasjonar er ikkje tilgjengelege (for bruk, sjølvsagt, det er ikkje nok at andre kan parkere der) gjennom nokon av dei metodane dei nemner.SitatRecharging or refuelling points which allow private users physical access with an authorisation or a subscription should be considered to be recharging or refuelling points accessible to the public.
Sitat fra: Rio på mandag 28. desember 2015, klokken 22:14Oslo var ikkje i Japan sist eg sjekka.Sitat fra: sturle på mandag 28. desember 2015, klokken 22:05Men det får man i Oslo. Og de fleste andre byer.
I til dømes Tokyo får du ikkje kjøpt bil med mindre du kan dokumentere at du har parkeringsplass til han.
Sitat fra: Kavorka på mandag 28. desember 2015, klokken 21:59I til dømes Tokyo får du ikkje kjøpt bil med mindre du kan dokumentere at du har parkeringsplass til han.
Kan komme på noen tettbebygde organiserte land som Japan og Nederland, og diverse storbyer hvor det er vanlig at parkering ikke skjer på egen eiendom, selv om man kan legge ut for bil i 100 k€ klasse. At du synes det er tullete får du ta opp med dem
Sitat fra: fredag på mandag 28. desember 2015, klokken 13:07Det er slik det er formulert i den svenske versjonen, som eg las.Sitat fra: sturle på mandag 28. desember 2015, klokken 01:12Hvor i direktivet finner du avgrensningen om "hurtigladestasjonar med ikkje-diskriminerande tilgong"?
Direktiv 2014/94/EU seier at allment tilgjengelege hurtigladestasjonar med ikkje-diskriminerande tilgong for alle, bygd ut etter direktivet, minst skal vere utstyrt med ein CCS-kontakt. Superladarane er ikkje allment tilgjengelege med ikkje-diskriminerande tilgong.
Sitat fra: fredag på mandag 28. desember 2015, klokken 13:07Tesla sine ladestasjonar er ikkje tilgjengelege (for bruk, sjølvsagt, det er ikkje nok at andre kan parkere der) gjennom nokon av dei metodane dei nemner. Dei tillet ingen tredjepartar å lade der. Bildelingsklubbar kan halde seg med ein privat hurtigladestasjon, og kan då velje kva løysing dei vil (det vil til dømes vere idiotisk å installere CCS-ladar for ein bildelingsklubb som berre har Nissan Leaf eller Tesla), men ikkje dersom dei let tredjepartar få tilgong. Dersom tredjepartar kan skaffe seg tilgong må dei utvide. Ein tredjepart er her sjølvsagt ein framand bil eller tredjeperson som ikkje er medlem av klubben, ikkje eit nytt medlem som brukar bilane til klubben. (Dei kan umogeleg ha meint at klubben må installere CCS-stasjon dersom klubben er open for nye personlege medlemmer som deler på Leafane klubben eig.)
Se også punkt 26:Sitat(26) A recharging or refuelling point accessible to the public may include, for example, privately owned recharging or refuelling points or devices accessible to the public through registration cards or fees, recharging or refuelling points of car-sharing schemes which allow access for third party users by means of subscription, or recharging or refuelling points in public parking. Recharging or refuelling points which allow private users physical access with an authorisation or a subscription should be considered to be recharging or refuelling points accessible to the public.