jeg har sett at noen bruker passe lange gjengestenger i bolthullene i kassa og opp i bilen på en 3-4 plasser for å guide batteriet på rett plass. Kan det være ett tips?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ThinkGeo på fredag 19. april 2024, klokken 17:03Det kunne vere interessant å vite når desse meldingane oppsto. Er det dato og klokkeslett på dei ?
Ristinga som stoppa bilen skjedde 29/1-2021 ca. kl. 18.
Kvar i batteriet er precharge - er det MLEC ?
Sitat fra: worry på fredag 19. april 2024, klokken 09:00En mer datateknisk diagnose fra Warlock der.
Jeg må øve på de greiene der.
Sitat fra: Marsto på torsdag 18. april 2024, klokken 21:43Flott at det virker. Batteriet må ut, ja men lurer på en ting. Når rlec 06 rapporterer lite spenning er det da rlec kortet eller cellene med lav spenning som er problemet?
Sitat fra: Marsto på onsdag 17. april 2024, klokken 21:00Ja, men det er vel i Savvycan. Jeg refererte til commtool. Det må jeg velge com port manuelt.
Sitat fra: ThinkGeo på onsdag 17. april 2024, klokken 20:28Trur eg får prøve SavvyCAN i morgon..
Ellers oppfører dei gule lampane på dashboardet seg akkurat likt som dei har gjort
dei siste 3 åra etter ristinga.
Er det ikkje drastisk å skulle meine at +/- ombyttinga på ekstra-batteriet
skulle ha effekt på kort/celler i framdriftsbatteriet ?!
Om det skulle vere tilfelle har Thinken ein lite robust konstruksjon.
Det må jo vere sikringar e.l. som fanger opp ein slik feil og hindrar at den får konsekvensar.
Det er jo f.eks. relativt lett å gjer ein slik feil på vinterstid med mørke, snø og bruk av
startkablar under krevande verforhold i landet vårt.
Sitat fra: Marsto på onsdag 17. april 2024, klokken 20:20Jeg forsøker flere com porter og trykker "Get Data" før jeg får kontakt.