Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Ipadjove

#31
Jepp, har ladet på begge nå i helgen. (Mest på den som er gratis) :p
#32
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Gjennomsnittsforbruk fra fabrikkny.
fredag 12. januar 2018, klokken 11:32
2.5 her, men vet ikke om det er helt riktig.

Men har høyt forbruk nå med mye forvarming og nesten bare korte turer.
#33
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Ae mener det er optil 88 grader ute
onsdag 03. januar 2018, klokken 14:43
Sitat fra: Stikkkontakt på onsdag 03. januar 2018, klokken 10:18
Da er temperatursensor byttet og alt ser bra ut
#34
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Ae mener det er optil 88 grader ute
tirsdag 02. januar 2018, klokken 22:58
Nei har ikke fått epost/sms. Fikk det som svar muntlig når jeg ringte onstar.
#35
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Ae mener det er optil 88 grader ute
tirsdag 02. januar 2018, klokken 21:23
Akkurat samme her. Først veldig ustabil temp, så låste den seg på 88, og etterpå har den ikke vist noe tall.
Viften under panseret går på full fart. Skal også på verksted i morgen å få byttet sensor.
#36
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Ae mener det er optil 88 grader ute
torsdag 28. desember 2017, klokken 23:08
Bilde
#37
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Ae mener det er optil 88 grader ute
torsdag 28. desember 2017, klokken 22:59
Samme her nå. Temp varierer opp til over 60-70 grader, kan stå stabilt en stund og så fyke til værs. Får lite varme fra varmeapparatet.
Like etterpå dukker gul varsellampe opp. Men den biten tar jeg videre i annen tråd.

Har det ordnet seg for din del?
#38
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Varsel om Lithium-ionbatteri
torsdag 28. desember 2017, klokken 22:56
Hvordan går det med bilen?
Fikk gul varsel nå, OnStar ber meg kontakte forhandler innen 1 dag. Alvorlig feil med litiumbatteriet.
#39
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Ae mener det er optil 88 grader ute
fredag 22. desember 2017, klokken 17:19
Tviler på at det hjelper, men jeg hadde prøvd å resette midtskjermen. Home+spole fremover noen sekunder til skjermen startes på nytt.
#40
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: 60kwh lansering når?
tirsdag 12. desember 2017, klokken 18:32
Ja, de ser ikke vitsen med å ha mange biler på utstilling/prøvekjøring når de ikke kan selge dem. Forståelig.
#41
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Trykksensorer på vinterhjul
søndag 10. desember 2017, klokken 14:48
I bilen er det ivertfall... dekktrykkvisningen. Hold inne bekreftelsesknappen på høyre side på rattet for å komme til service. Bilen forteller hvilket hjul du skal 'pipe' ved å la ett og ett lys lyse.
#42
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Styre lading med App eller Onstar web side
tirsdag 28. november 2017, klokken 23:50
Savner også muligheten for å slå av/på hilltop med mobilen. (På samme måte som en kan velge 6/10A fra mobilen.)
#43
AC fleksilading / Sv: Industrikontakter i stedet for Schuko
tirsdag 28. november 2017, klokken 18:59
På jobb gikk de for slike blå. Alle som har elbil/plugin hybrid hos oss bruker overgang til schuko (Biltema-/Jula-overgang)
16A sikring på hver kontakt. Vet ikke om det er B-vern men regner med det, siden det er nytt.
#44
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Sv: Start av forvarming med fjernkontroll
tirsdag 28. november 2017, klokken 07:49
Trykk på lås.
Hold inne den runde pila etpar sekund.
#45
Hos oss betaler vi 200,- pr mnd om vi vil bruke kontaktene. Blå kontakter med egne 16A-kurser. Hittil lader alle med max 10A. Nok kontakter til alle.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA